ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Alexander von Humboldts Geniestreich: Hintergründe und Folgen seines Briefes an den Herzog von Sussex für die Erforschung des Erdmagnetismus

دانلود کتاب نبوغ الکساندر فون هومبولت: پیشینه و پیامدهای نامه او به دوک ساسکس برای تحقیق در زمینه ژئومغناطیس

مشخصات کتاب

Alexander von Humboldts Geniestreich: Hintergründe und Folgen seines Briefes an den Herzog von Sussex für die Erforschung des Erdmagnetismus

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783662481639, 9783662481646 
ناشر: Springer Spektrum 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 201 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Alexander von Humboldts Geniestreich: Hintergründe und Folgen seines Briefes an den Herzog von Sussex für die Erforschung des Erdmagnetismus به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نبوغ الکساندر فون هومبولت: پیشینه و پیامدهای نامه او به دوک ساسکس برای تحقیق در زمینه ژئومغناطیس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نبوغ الکساندر فون هومبولت: پیشینه و پیامدهای نامه او به دوک ساسکس برای تحقیق در زمینه ژئومغناطیس



نامه ای که الکساندر فون هومبولت به آگوستوس فردریک، دوک ساسکس - رئیس وقت انجمن سلطنتی لندن - در 23 آوریل 1836 خطاب کرد، احتمالاً مهم ترین و مهم ترین نامه ای است که کاشفان مشهور آلمانی نوشتند. در دوران حیاتش نویسندگان پژوهش حاضر به دنبال این پایان‌نامه هستند، به‌ویژه که منابع، پیشینه و پیامدهای این نامه دوران‌ساز هنوز به طور دقیق مورد بررسی قرار نگرفته است.

هومبولت در درجه اول به گسترش و گسترش آن توجه داشت. تحقیقات ژئومغناطیسی در امپراتوری بریتانیا، که باید اکتشاف جهانی این پدیده طبیعی مرموز را ترویج کند. او نامه خود را دقیقاً در زمان مناسب نوشت: نامه باعث بهمنی از فعالیت های تحقیقاتی شد. نه تنها بریتانیای کبیر از ابتکار هومبولت بهره برد، بلکه روسیه، ایالات متحده آمریکا و - چیزی که تاکنون به ندرت مورد توجه یا تاکید قرار گرفته است - گوتینگن، که به مرکز تحقیقات ژئومغناطیسی در سراسر جهان تبدیل شده است. این مطالعه به وضوح نشان می‌دهد که نامه هومبولت تنها توانسته بسیار موفق باشد زیرا می‌توانست از تحقیقات انجام شده توسط کارل فردریش گاوس و ویلهلم وبر در گوتینگن استفاده کند: موفقیت هومبولت نیز مدیون گاوس و وبر بود.

نامه هومبولت برای اولین بار در این تک نگاری بر اساس اصل ویرایش شده و همچنین با ترجمه آلمانی ارائه شده است. سایر اسناد مربوطه نیز به زبان اصلی و ترجمه آلمانی منتشر شده است. این ارائه با مطالب تصویری آموزنده و تاریخی تکمیل شده است. هدف این جلد مخاطبان متخصص و همچنین مخاطبان علاقه مند به تاریخ علم است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران