ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Werteorientierte Unternehmensführung: Cultural Transformation Tools für Performance und Profit

دانلود کتاب مدیریت ارزش محور: ابزارهای تحول فرهنگی برای عملکرد و سود

Werteorientierte Unternehmensführung: Cultural Transformation Tools für Performance und Profit

مشخصات کتاب

Werteorientierte Unternehmensführung: Cultural Transformation Tools für Performance und Profit

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783662489970, 9783662489987 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 302 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت ارزش محور: ابزارهای تحول فرهنگی برای عملکرد و سود: است



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Werteorientierte Unternehmensführung: Cultural Transformation Tools für Performance und Profit به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت ارزش محور: ابزارهای تحول فرهنگی برای عملکرد و سود نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت ارزش محور: ابزارهای تحول فرهنگی برای عملکرد و سود



در این کتاب، ریچارد بارت موفق شده است تا موضوع گریزان «فرهنگ سازمانی» را به روشی شگفت‌انگیز ساده قابل مدیریت کند. هنگام تشخیص فرهنگ، او بر ارزش ها تمرکز می کند - یعنی شکل کوتاه آنچه برای مردم مهم است. بارت به طرز چشمگیری نشان می دهد که تغییر فرهنگ ارزش محور تعهد کارکنان و در نتیجه بازده را افزایش می دهد. خانواده روش‌های CTT (ابزارهای تحول فرهنگی) ابزارهایی را برای ثبت و طراحی فرهنگ سازمانی با سه رقم کلیدی ارائه می‌دهد که از یک سو پیشرفت تحول را قابل اندازه‌گیری می‌کند و از سوی دیگر ابزارهایی برای ثبت عملکرد رهبری برای نظارت بر شخصیت شخصی. دگرگونی مدیران، زیرا بارت می گوید: "سازمان ها تغییر نمی کنند، مردم تغییر می کنند!"


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In diesem Buch ist es Richard Barrett gelungen, das schwer greifbare Thema „Organisationskultur“ auf verblüffend einfache Art handhabbar zu machen. Er konzentriert sich bei der Kultur-Diagnose auf Werte - also die Kurzform dessen, was Menschen wichtig ist. Eindrucksvoll zeigt Barrett, dass eine werteorientierte Kulturtransformation das Engagement der Mitarbeiter und damit auch den Ertrag steigert. Die Methodenfamilie CTT (Cultural Transformation Tools) bietet einerseits Werkzeuge zur Erfassung und Gestaltung der Organisationskultur mit drei Kennzahlen, die den Fortschritt der Transformation messbar machen, und andererseits Werkzeuge zur Erfassung der Leadership Performance, um die persönliche Transformation von Führungskräften zu monitoren, denn Barrett sagt: „Organizations don’t change, people do!“



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIX
Einleitung....Pages 1-13
Front Matter....Pages 15-15
Werteorientiert – Was heißt das?....Pages 17-34
Wie sich Werte auf Leistung auswirken....Pages 35-49
Was Mitarbeiter wollen....Pages 51-62
Wandel des Gesamtsystems....Pages 63-80
Front Matter....Pages 81-81
Das Modell....Pages 83-97
Die Instrumente des Kulturwandels (Cultural Transformation Tools)....Pages 99-109
Zwei Langzeit-Fallstudien....Pages 111-130
Weitere Fallstudien....Pages 131-146
Front Matter....Pages 147-147
Die Leistung von Führung....Pages 149-158
Führungsleistung messen....Pages 159-164
Fallbeispiele von Führungs-Assessments....Pages 165-174
Die Führungskraft als Coach....Pages 175-183
Front Matter....Pages 185-185
Wie man Leitwerte auswählt....Pages 187-200
Demokratie in Organisationen....Pages 201-208
Die Kultur verankern....Pages 209-216
Unternehmensführung im 21. Jahrhundert....Pages 217-220
Anhang....Pages 221-288
Back Matter....Pages 289-294




نظرات کاربران