دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Francesc Soriguera Martí (auth.)
سری: Springer Tracts on Transportation and Traffic 11
ISBN (شابک) : 9783662488560, 9783662488584
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 226
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 7 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تخمین زمان سفر در بزرگراه با داده فیوژن: فناوری حمل و نقل و مهندسی ترافیک، هوش محاسباتی، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)، اقتصاد شهری
در صورت تبدیل فایل کتاب Highway Travel Time Estimation With Data Fusion به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تخمین زمان سفر در بزرگراه با داده فیوژن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این مونوگراف یک رویکرد ساده و نوآورانه برای اندازهگیری و پیشبینی کوتاهمدت زمان سفر در بزرگراه بر اساس ادغام آشکارساز حلقه القایی و دادههای بلیط عوارض ارائه میکند. این روش عمومی است و از نظر فنآوری محصور نیست و به آن اجازه میدهد به راحتی برای انواع دیگر دادههای معادل تعمیم داده شود. این کتاب نشان میدهد که چگونه میتوان از تحلیل بیزی برای به دست آوردن تخمینهای ترکیبی استفاده کرد که قابل اعتمادتر از ورودیهای اصلی هستند، و بر برخی از اشکالات تخمینهای زمان سفر بر اساس منابع داده منحصر به فرد غلبه میکنند. روش توسعهیافته ارزش اضافه میکند و حداکثر (از نظر تخمین زمان سفر) را از دادههای موجود، بدون نیازهای مکرر و پرهزینه برای دادههای اضافی، بهدست میآورد. استفاده از الگوریتمها برای آزمایش تجربی در بزرگراه عوارضی AP-7 در بارسلونا ثابت میکند که میتوان یک سیستم اطلاعاتی دقیق در زمان واقعی و زمان سفر در بزرگراههای بسته عوارضی با تجهیزات نظارتی موجود ایجاد کرد و به اپراتورهای بزرگراه پیشنهاد میکند. ممکن است با سرمایه گذاری اضافی کمی در فناوری، چنین ارزش افزوده ای را برای مشتریان خود فراهم کند.
This monograph presents a simple, innovative approach for the measurement and short-term prediction of highway travel times based on the fusion of inductive loop detector and toll ticket data. The methodology is generic and not technologically captive, allowing it to be easily generalized for other equivalent types of data. The book shows how Bayesian analysis can be used to obtain fused estimates that are more reliable than the original inputs, overcoming some of the drawbacks of travel-time estimations based on unique data sources. The developed methodology adds value and obtains the maximum (in terms of travel time estimation) from the available data, without recurrent and costly requirements for additional data. The application of the algorithms to empirical testing in the AP-7 toll highway in Barcelona proves that it is possible to develop an accurate real-time, travel-time information system on closed-toll highways with the existing surveillance equipment, suggesting that highway operators might provide their customers with such an added value with little additional investment in technology.
Front Matter....Pages i-xviii
Highway Travel Time Information Systems: A Review....Pages 1-41
Travel Time Definitions....Pages 43-52
Accuracy of Travel Time Estimation Methods Based on Punctual Speed Interpolations....Pages 53-84
Design of Spot Speed Methods for Real-Time Provision of Traffic Information....Pages 85-107
Highway Travel Time Measurement from Toll Ticket Data....Pages 109-155
Short-Term Prediction of Highway Travel Time Using Multiple Data Sources....Pages 157-184
Value of Highway Information Systems....Pages 185-212