ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Die Freie Waldorfschule — eine Mogelpackung?

دانلود کتاب مدرسه آزاد والدورف - ساختگی؟

Die Freie Waldorfschule — eine Mogelpackung?

مشخصات کتاب

Die Freie Waldorfschule — eine Mogelpackung?

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Reihe Pädagogik 33 
ISBN (شابک) : 9783825507114, 9783862269266 
ناشر: Centaurus Verlag & Media 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 137 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدرسه آزاد والدورف - ساختگی؟: فلسفه تربیتی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Die Freie Waldorfschule — eine Mogelpackung? به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدرسه آزاد والدورف - ساختگی؟ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدرسه آزاد والدورف - ساختگی؟



نویسنده با این کتاب می‌خواهد بینشی مختصر در مورد انسان‌شناسی و آموزش والدورف ارائه دهد. مایل است به والدین یک دید کلی کوتاه و انتقادی از آموزش والدورف ارائه دهد و در پایان، با 25 سوال همراه، به آنها کمک کند تا تصمیمی حیاتی بگیرند که کودک را در دوازده یا سیزده سال آینده شکل خواهد داد و به گفته اشتاینر، همچنین می تواند خسارات جبران ناپذیری ایجاد کند. این کتاب همچنین برای معلمان، مربیان، مربیان اجتماعی و مربیان واجد شرایط، و همچنین برای همه کسانی که در مؤسسات والدورف کار می کنند یا به آنها علاقه مند هستند، هدف قرار گرفته است. همین امر در مورد دانش‌آموزان معلمی نیز صدق می‌کند که مانند نویسنده زمانی با این ایده بازی می‌کنند که می‌خواهند در «مدرسه والدورف آزاد» تدریس کنند و در نتیجه گرفتار انسان‌شناسان و استاد مذهبی‌شان می‌شوند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Mit diesem Buch will die Autorin einen knappen Einblick in die Anthroposophie und Waldorfpädagogik liefern. Sie möchte Eltern einen kurzen und kritischen Überblick über die Waldorfpädagogik geben und am Schluss mit 25 gebündelten Fragen bei einer lebenswichtigen Entscheidung behilflich sein, die für ein Kind in den nächsten zwölf oder dreizehn Jahren prägend sein wird und auch Steiner zufolge, irreparable Schäden anrichten könnte. Außerdem richtet sich das Buch an LehrerInnen, ErzieherInnen, SozialpädagogInnen und DiplompädagogInnen, so-wie an alle, die in Waldorfeinrichtungen arbeiten oder sich dafür interessieren. Ebenso an LehramtsstudentInnen, die, wie einst die Autorin, mit dem Gedanken spielen, an einer „Freien Waldorfschule“ unterrichten zu wollen und damit in die Fänge der AnthroposophInnen und ihrem religiösen Meister gelangen würden.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-10
Einleitung....Pages 11-16
Rudolf Steiner, eine kritische Kurzbiografie....Pages 17-39
Anthroposophie, was ist das?....Pages 40-44
Das finanzielle Netzwerk der AnthroposophInnen....Pages 45-47
Die Waldorfschule, eine Weltanschauungsschule?....Pages 48-52
Der Freichristliche Religionsunterricht als Altardienst....Pages 53-60
Der konfessionelle Religionsunterricht in seiner Randexistenz....Pages 61-62
Das erste Jahrsiebt oder „Das kleine Kind als Plumpsack oder Mehlsack“....Pages 63-64
Das zweite Jahrsiebt oder „Die Ätherhülle wird abgestreift“....Pages 65-66
Das dritte Jahrsiebt oder „Die Geburt des Astralleibes“....Pages 67-70
Die Spracherziehung in der Waldorfschule....Pages 71-72
Das bildhafte Schreibenlernen, der schnellste Weg in den Analphabetismus?....Pages 73-77
Eurythmie, das verhasste Fach....Pages 78-81
Antiquierte Unterrichtsinhalte....Pages 82-82
Das Klassenlehrerprinzip, die autoritäre Führung....Pages 83-90
Die Lehre der vier Temperamente....Pages 91-93
Der Klassenstufenlehrpan....Pages 94-95
Das ausformulierte Zeugnis ohne Noten....Pages 96-99
Der Epochenunterricht....Pages 100-101
Freie Waldorfpädagogik und Freie Kunsterziehung oder Erziehung zur Nachfolge und Konformität?....Pages 102-106
Verzicht auf Fußball....Pages 107-107
Verzicht auf Fernsehen....Pages 108-108
Verzicht auf Sexualkundeunterricht....Pages 109-111
Verzicht auf Mitarbeit der Nichtanthroposophen in Konferenzen....Pages 112-113
Schulabschlüsse und Transparenz....Pages 114-115
Entscheidungshilfen: 25 Fragen an Eltern....Pages 116-122
Fazit....Pages 123-126
Back Matter....Pages 127-136




نظرات کاربران