دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Hillary Sharpe. Tom Strong (auth.)
سری: Transgressions: Cultural Studies and Education 94
ISBN (شابک) : 9789463002684, 9789463002677
ناشر: SensePublishers
سال نشر: 2015
تعداد صفحات: 144
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارتباط و تحول تجسم یافته: داستان هایی از مشاوره با تسهیل اسب ها: آموزش، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Embodied Relating and Transformation: Tales from Equine-Facilitated Counseling به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ارتباط و تحول تجسم یافته: داستان هایی از مشاوره با تسهیل اسب ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
"چه نوع یادگیری تجسم یافته و رابطهای میتواند از ایجاد یک رابطه پاسخگو با اسب حاصل شود؟ چنین روشهای یادگیری چه بینشهایی را میتواند به مشاوران و مربیان ارائه دهد؟ در این کتاب، نویسندگان به بررسی این موضوع میپردازند که چگونه زنانی که به دلیل اختلال در غذا خوردن به چالش کشیده میشوند، تجربیات رابطهای دگرگونکننده و تجسم یافته را ایجاد میکنند. از طریق مشاوره با اسب سواری (EFC). تجسم به نحوه تعامل ما با دیگران و جهان به روشهای اغلب عادی و بدیهی تلقی میشود که شخصیت ما و روابط ما را شکل میدهد. ثبات، اما گاهی اوقات می توانند محدود کننده و مشکل ساز شوند (مانند اختلالات خوردن). تعامل بدنی ما با جهان چنین عاداتی را ساختار می دهد، اما همچنین می تواند فرصت هایی برای آزمایش، اصلاح و به چالش کشیدن الگوهای مشکل ساز و در برخی موارد به ما بدهد. اسبهایی که در EFC شرکت میکنند نوع بسیار متفاوت دیگری را ارائه میکنند که میتوانند به مشتریان کمک کنند تا روشهای رسوبشدهشان را قطع کنند و لحظاتی از پاسخگویی را پرورش دهند که قدرت تبدیل شدن را دارند. این زمینه نظری شیوهای متفاوت از تفکر و تمرین مشاوره را ارائه میکند - راهی که به زبان رو به رشد تجسم در رشتههای مختلف میافزاید. فصلها زمینهای نظری را برای درک موارد زیر ارائه میکنند: فرآیندهای تجسم رابطهای ثبات و تغییر، EFC، داستانهای مشتری از تحقیقات ما در ارتباط با اسبسواری در EFC، و مفاهیمی که برای تمرین در زمینههای مختلف درمانی و یادگیری میبینیم. "
"What kinds of embodied and relational learning can come from developing a responsive relationship with a horse? What insights might such ways of learning offer counselors and educators? In this book, the authors explore how women challenged by disordered eating develop transformative relational and embodied experiences through Equine-Facilitated Counseling (EFC). Embodiment refers to how we engage with others and the world in often habitual and taken for granted ways that shape who we are and the relationships we have. These habitual ways of being provide us with a sense of stability, but they can sometimes become constraining and problematic (as in the case of eating disorders). Our corporeal engagement with the world structures such habits, but it can also afford us opportunities to experiment, modify, and challenge problematic patterns, and in some instances, create new and preferred ones. The horses that participate in EFC present a vastly different sort of other who can help clients interrupt their sedimented ways of being and foster moments of responsivity that hold the power to become transformative. This theoretical context presents a different way of thinking about and practicing counseling – one that adds to a growing language of embodiment across a variety of disciplines. Chapters set forth a theoretical context for understanding the following: relationally embodied processes of stability and change, EFC, client stories from our research associated with riding horses in EFC, and implications we see for practice across different healing and learning contexts. "
Front Matter....Pages i-viii
Background....Pages 1-10
Eating Disorders....Pages 11-28
A Corporeal Approach....Pages 29-42
Deepening Corporeal Sense-Making and Engagement....Pages 43-64
Tales of Dialogic Movement and Possibility....Pages 65-100
Invisible Threads and New Beginnings....Pages 101-116
Back Matter....Pages 117-136