ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب A Year in the Life of a Third Space Urban Teacher Residency: Using Inquiry to Reinvent Teacher Education

دانلود کتاب یک سال در زندگی اقامت معلم شهری در فضای سوم: استفاده از پرس و جو برای ایجاد مجدد آموزش معلم

A Year in the Life of a Third Space Urban Teacher Residency: Using Inquiry to Reinvent Teacher Education

مشخصات کتاب

A Year in the Life of a Third Space Urban Teacher Residency: Using Inquiry to Reinvent Teacher Education

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Bold Visions in Educational Research 
ISBN (شابک) : 9789463002530, 9789463002523 
ناشر: SensePublishers 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: [303] 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 1


در صورت تبدیل فایل کتاب A Year in the Life of a Third Space Urban Teacher Residency: Using Inquiry to Reinvent Teacher Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یک سال در زندگی اقامت معلم شهری در فضای سوم: استفاده از پرس و جو برای ایجاد مجدد آموزش معلم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یک سال در زندگی اقامت معلم شهری در فضای سوم: استفاده از پرس و جو برای ایجاد مجدد آموزش معلم

این کتاب صدای اساتید، ساکنان، مربیان، مدیران، سازمان‌دهندگان جامعه، و دانش‌آموزانی را که در یک برنامه اقامتی معلم شهری فضایی سوم در نیوآرک با هم زندگی کرده‌اند، در هم می‌پیوندد، زیرا آنها تدریس ریاضی و علوم و آموزش معلمان را از طریق دریچه تحقیق دوباره ابداع می‌کنند. هر فصل شامل روایت‌هایی از منظرهای متعدد و همچنین ابزارهایی است که ما در برنامه برای حمایت و ایجاد تغییر استفاده کرده‌ایم، و هم موارد واقعی از اینکه چگونه محل اقامت معلم شهری می‌تواند بر سیستم‌های مدرسه تأثیر بگذارد و هم ابزارها و مثال‌هایی مشخص برای کمک به خواننده در درک آن‌ها در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. و جنبه های فرآیند را تکرار کنید. با ثبت موفقیت‌ها و همچنین تنش‌ها و چالش‌ها، ما یک نمای کلیدوسکوپی از راه‌های غنی، پیچیده و چندلایه ارائه می‌کنیم که در آن چند سهامدار با هم کار می‌کنند تا تغییرات آموزشی پایدار در مدارس شهری ایجاد کنند. سومین فضای NMUTR ما یک شرکت آرمان‌شهری شکننده بوده است، شرکتی که بر تعهد مشترک همه درگیرها تکیه کرده است و یک حس عمیق امیدواری دارد که کار مشترک پتانسیل ایجاد تغییر را دارد، حتی اگر عالی نباشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book weaves together voices of faculty, residents, mentors, administrators, community organizers, and students who have lived together in a third space urban teacher residency program in Newark as they reinvent math and science teaching and teacher education through the lens of inquiry. Each chapter includes narratives from multiple perspectives as well as tools we have used within the program to support and build change, providing readers with both real cases of how an urban teacher residency can impact school systems, and concrete tools and examples to help the reader understand and replicate aspects of the process. Capturing both the successes but also the tensions and challenges, we offer a kaleidoscopic view of the rich, complex, and multi-layered ways in which multiple stakeholders work together to make enduring educational change in urban schools. Our third space NMUTR has been a fragile utopian enterprise, one that has relied on a shared commitment of all involved, and a deep sense of hope that working collaboratively has the potential, even if not perfect, to make a difference.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-ix
A Year in the Life of a Third Space Urban Teacher Residency....Pages 1-21
Partnership....Pages 23-49
Constructing and Negotiating a Residency Admissions Program in the Third Space....Pages 51-83
Teaching for Social Justice through Funds of Knowledge in the Third Space....Pages 85-113
The Missing Voice....Pages 115-142
Preparing Residents to Teach English Language Learners in the Third Space ....Pages 143-165
Articulating the Intimate Knowledge of Teaching....Pages 167-196
Science Pedagogical Content Knowledge Development in an Urban Teacher Residency....Pages 197-218
Beyond School Walls....Pages 219-243
Inquiry and Induction in the Third Space....Pages 245-266
Fostering Socially Just Teacher Leadership for Change in Urban Schools....Pages 267-294
Epilogue....Pages 295-302
Afterword....Pages 303-304




نظرات کاربران