ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Environmental Education in a Climate of Reform: Understanding Teacher Educators’ Perspectives

دانلود کتاب آموزش محیطی در شرایط اصلاحات: درک دیدگاه مربیان معلمان

Environmental Education in a Climate of Reform: Understanding Teacher Educators’ Perspectives

مشخصات کتاب

Environmental Education in a Climate of Reform: Understanding Teacher Educators’ Perspectives

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789463002172, 9789463002165 
ناشر: SensePublishers 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 207 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب آموزش محیطی در شرایط اصلاحات: درک دیدگاه مربیان معلمان: آموزش، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Environmental Education in a Climate of Reform: Understanding Teacher Educators’ Perspectives به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش محیطی در شرایط اصلاحات: درک دیدگاه مربیان معلمان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش محیطی در شرایط اصلاحات: درک دیدگاه مربیان معلمان

"هند با مسائل زیست محیطی جدی دست و پنجه نرم می کند که عمدتاً توسط اقتصاد تندرو آن جرقه زده شده است. به عنوان معیاری برای جدیت آن برای کاهش اثرات زیست محیطی، این کشور ابتکارات سیاسی متعددی را رهبری کرده است. یکی از محورهای اصلی طرح های پیشنهادی برای مهار تخریب محیط زیست است. ایجاد یک شهروند آگاه و تحصیلکرده است. دستورات فدرال باعث ایجاد سیاست های برنامه درسی جدید و آموزش اجباری آموزش محیط زیست و پایداری در همه سطوح در همه مؤسسات آموزشی شده است. این جلد معمای عمل سیاست را بررسی می کند. به بررسی چگونگی ملی و چگونگی آموزش پایداری می پردازد. اصلاحات سیاست بین‌الملل به دست شاغلین می‌رسد - در این مورد مربیان معلمان. علاوه بر این، چگونگی درک مربیان معلم از آموزش محیط‌زیست، روش‌های مذاکره با خواسته‌های آن در برنامه‌های پر مشغله‌شان، آنچه به آنها در تعیین موضوعات مرتبط در این زمینه کمک می‌کند و در نهایت نحوه اجرای آنها را آشکار می‌کند. این سیاست ها در رویه های روزمره آنهاست. از این کتاب مشهود است که اگرچه برخی سیاست‌ها به معنای واقعی توسعه یافته است، اما تأثیر آن‌ها بر عملکرد مربیان معلمان و بنابراین یادگیری دانش‌آموز معلمان در مورد آموزش محیط‌زیست محدود است. این مطالعه نشان داد که در حالی که این مربیان معلمان درک روشنی از محیط داشتند و نیاز/اهمیت گنجاندن آموزش محیط‌زیست را در فعالیت‌های روزانه خود می‌دیدند، اما دامنه بسیار کمی برای انجام این کار داشتند. عوامل متعددی وجود داشت که اجرا را محدود می کرد. این کتاب ورودی‌هایی را درباره شکاف‌های عمل سیاست جهانی ارائه می‌کند. این بینش‌های ارزشمندی را به مخاطبان جهانی ارائه می‌دهد که با درک روش‌های اعمال سیاست‌های آموزش محیط‌زیست در اقتصادهای نوظهور مانند هند دست و پنجه نرم می‌کنند. بحث نهایی این است که اگرچه اصلاحات سیاست گامی در مسیر درست است، اما برای موفقیت باید با سیستم‌های اجرایی قوی پشتیبانی شود.»“div>


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"India is grappling with serious environmental issues that have been largely sparked by its galloping economy. As a measure of its seriousness to reduce the environmental impacts it has spearheaded numerous policy initiatives. One of the major thrusts of the proposed initiatives to curb environmental degradation has been to create an informed and well-educated citizenry. The federal mandates have triggered new curriculum policies and the compulsory teaching of environmental and sustainability education at all levels in all education institutions. This volume examines the policy practice conundrum. It looks at how national and international policy reforms reach practitioners – in this case teacher educators. Furthermore, it unravels how teacher educators understand environmental education, the ways in which they negotiate its demands on their busy schedules, what helps them in determining relevant issues within this and finally how they implement these policies in their everyday practices. It is evident from this book that while there have been some really well meaning development of policies, their impact on teacher educators’ practice, and therefore student teachers’ learning about Environmental Education is limited. The study showed that while these teacher educators had a clear understanding of the environment and saw the need/importance of incorporating Environmental Education in their daily practices they had very little scope to do so. There were numerous factors that constrained implementation. The book provides inputs on global policy practice gaps. It offers valuable insights to a global audience grappling with understanding the ways in which environmental education policies are put into practice in emerging economies like India. The final argument is thesis that while policy reforms are a step in the right direction they need to be backed up with strong implementation systems in order to be successful."“div>



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-vi
Front Matter....Pages 1-1
Introduction....Pages 3-9
Environmental Education & Teacher Education....Pages 11-42
Teacher Educators’ Practices and Identities....Pages 43-62
Front Matter....Pages 63-63
Teacher Educators – Personal Connections, Background, Culture, Knowledge and Beliefs....Pages 65-81
Understandings about the Environment and Teacher Educators’ Ecological Identities....Pages 83-98
Front Matter....Pages 99-99
Teacher Education and Environmental Education....Pages 101-106
Environmental Education and its Implementation....Pages 107-139
Curriculum and Policy....Pages 141-163
Front Matter....Pages 165-165
Synthesis....Pages 167-187
Front Matter....Pages 189-189
Conclusion....Pages 191-193
Back Matter....Pages 195-214




نظرات کاربران