دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Miron Kumar Bhowmik. Kerry J Kennedy (auth.)
سری: Education in the Asia-Pacific Region: Issues, Concerns and Prospects 32
ISBN (شابک) : 9789811003257, 9789811003271
ناشر: Springer Singapore
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 276
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب جوانان اقلیت قومی «خارج از مدرسه» در هنگ کنگ: جامعه شناسی آموزش و پرورش
در صورت تبدیل فایل کتاب ‘Out of School’ Ethnic Minority Young People in Hong Kong به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب جوانان اقلیت قومی «خارج از مدرسه» در هنگ کنگ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب مروری جامع بر جوانان اقلیت قومی «خارج از مدرسه» در هنگ کنگ ارائه می دهد. تمرکز بر گستردگی پدیده ها، دلایل پشت آن و توصیفی از زندگی «خارج از مدرسه» است. این کتاب با استفاده از روشهای تحقیق کیفی و اتخاذ رویکرد مطالعه موردی که شامل کار میدانی شامل 15 مصاحبه عمیق و 2 مشاهده با 11 جوان اقلیت قومی «خارج از مدرسه» است، بینشهای دقیقی را در مورد پدیدهها ارائه میکند. اطلاعات به دست آمده از 22 مصاحبه عمیق اضافی با 20 ذینفع دیگر مرتبط با آموزش اقلیت های قومی، از زمان صرف شده در سه مدرسه و تجزیه و تحلیل اسناد کلیدی نیز گنجانده شده است. این کتاب با تکیه بر نظریه انتقادی نژاد، بحثی انتقادی در مورد مسئله «خارج از مدرسه» برای جوانان اقلیت قومی در یک زمینه ممتاز چینی ارائه میکند.
This book offers a comprehensive overview of ‘out of school’ ethnic minority young people in Hong Kong. The focus is on the extent of the phenomena, reasons behind it and a description of ‘out of school’ life. Employing qualitative research methods and adopting a case study approach that involved fieldwork comprising 15 in-depth interviews and 2 observations with 11 ‘out of school’ ethnic minority young people, this book provides detailed insights into the phenomena. Information gained from an additional 22 in-depth interviews with 20 other stakeholders related to ethnic minority education, from time spent at three schools and key document analysis are also incorporated. Drawing on critical race theory, this book presents a critical discussion of the ‘out of school’ issue for ethnic minority young people in a privileged Chinese context.
Front Matter....Pages i-xvii
Introduction....Pages 1-16
Literature Review....Pages 17-47
Theoretical Framework, Methodology and Methods....Pages 49-78
‘Out of School’ Ethnic Minority Young People: Multiple Data Sources, Their Meaning, and Extent of the ‘Out of School’ Phenomenon....Pages 79-114
Dropout Ethnic Minority Young People....Pages 115-151
Ethnic Minority Students at Risk of Dropping Out....Pages 153-170
A Young Girl Who Has Never Been to School....Pages 171-181
Other Stakeholders’ Views About the ‘Out of School’ Issue for Ethnic Minority Young People....Pages 183-203
Understanding ‘Out of School’ Issues for Ethnic Minority Young People in Hong Kong....Pages 205-236
Conclusion....Pages 237-244
Back Matter....Pages 245-263