ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Continued Momentum: Teaching as Mentoring: How Teachers Engage in the Mentoring of Students

دانلود کتاب حرکت مداوم: آموزش به عنوان مربی: چگونه معلمان در راهنمایی دانش آموزان مشارکت می کنند

Continued Momentum: Teaching as Mentoring: How Teachers Engage in the Mentoring of Students

مشخصات کتاب

Continued Momentum: Teaching as Mentoring: How Teachers Engage in the Mentoring of Students

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789463003933, 9789463003926 
ناشر: SensePublishers 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 195 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب حرکت مداوم: آموزش به عنوان مربی: چگونه معلمان در راهنمایی دانش آموزان مشارکت می کنند: آموزش، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Continued Momentum: Teaching as Mentoring: How Teachers Engage in the Mentoring of Students به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حرکت مداوم: آموزش به عنوان مربی: چگونه معلمان در راهنمایی دانش آموزان مشارکت می کنند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حرکت مداوم: آموزش به عنوان مربی: چگونه معلمان در راهنمایی دانش آموزان مشارکت می کنند

جایگاه معلم نقش گسترده تری را در مدارس، نظام آموزشی و جامعه نشان می دهد. این در ظرفیت، منابع، دانش و شبکه‌های مربیان ما است که می‌توانند بهتر از هر برنامه یا گروه اجتماعی دیگری برای دانش‌آموزان فراهم کنند و نیازهای آنها را برآورده کنند. در حالی که شیوه‌های راهنمایی معمولاً محدود به دانش‌آموزان «در معرض خطر» است، تحقیقات نشان می‌دهد که درک قوی‌تری از نیازهای دانش‌آموزان و همچنین معلمان به‌عنوان شاغل. با یک بحث متمرکز بر ادبیات مربوطه، بینش معلمان عملی که به دانش‌آموزان خود راهنمایی می‌کنند و دانش‌آموزانی که توسط معلمان خود راهنمایی می‌شوند، «تحرک ادامه‌دار: آموزش به‌عنوان منتورینگ» به بررسی ابعاد چگونگی راهنمایی معلمان به دانش‌آموزان می‌پردازد. مناسب برای معلمان پیش از خدمت و با تجربه، مدیران و کارکنان پشتیبانی مدرسه؛ این متن محوری نشان می دهد که چگونه معلمان می توانند دانش آموزان را در واقعیت آموزشی مدرن مشارکت دهند. متیو دی جونگ نویسنده، فیلمساز، سفرنامه نویس و مربی برنده جوایز است. علایق تحقیقاتی او شامل مربیگری و اخیراً این است که چگونه مدارس می توانند به کانون مربیگری جامعه در محیط های بین فرهنگی تبدیل شوند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The position of teacher demonstrates a broader role within schools, the education system and the community. It is in our educators’ capacity, resources, knowledge and networks that they can provide for, and meet the needs of, students better than any other societal program or group. While mentoring practices are usually limited to “at-risk” students, research suggests a more robust understanding of the needs of students, as well as teachers as practitioners. With a discussion focused on the relevant literature, insight from both practicing teachers who mentor their students and students who were mentored by their teachers, Continued Momentum: Teaching as Mentoring explores the dimensions of how teachers mentor their students. Appropriate for pre-service and experienced teachers, administrators and school support workers; this pivotal text reveals how teachers can engage students in the modern educational reality. Matthew DeJong is an author, filmmaker, travel writer, and award-winning educator. His research interests include mentoring and, most recently, how schools can become the epicentres of community mentoring in cross-cultural environments.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-viii
The Concept of Teacher as Mentor....Pages 1-7
Mentors, Teachers, and Schools....Pages 9-32
Tell us What You Need....Pages 33-39
The Vessel that Brought You....Pages 41-59
It Rests with You....Pages 61-94
Strangers, Fathers, and Friends....Pages 95-117
Of Build and Voice....Pages 119-139
Reaching the Goal....Pages 141-157
Some Power will Inspire You....Pages 159-193
Back Matter....Pages 185-193




نظرات کاربران