ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Living as Mapmakers: Charting a Course with Children Guided by Parent Knowledge

دانلود کتاب زندگی به عنوان نقشه ساز: ترسیم یک دوره با کودکان با راهنمایی دانش والدین

Living as Mapmakers: Charting a Course with Children Guided by Parent Knowledge

مشخصات کتاب

Living as Mapmakers: Charting a Course with Children Guided by Parent Knowledge

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789463003612, 9789463003605 
ناشر: SensePublishers 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: [231] 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 15 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Living as Mapmakers: Charting a Course with Children Guided by Parent Knowledge به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زندگی به عنوان نقشه ساز: ترسیم یک دوره با کودکان با راهنمایی دانش والدین نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زندگی به عنوان نقشه ساز: ترسیم یک دوره با کودکان با راهنمایی دانش والدین

در حالی که دانش معلم به خوبی تحقیق و مفهوم سازی شده است، دانش والدین تا حد زیادی مطالعه نشده باقی می ماند. در پاسخ، این کتاب به تفصیل مفهوم‌سازی دانش والدین توسط پوشور، دانش منحصربه‌فردی که از تجربیات زیسته والد بودن ناشی می‌شود، دانشی که رابطه‌ای، جسمانی و مجسم، شهودی، صمیمی و نامطمئن است. پوشور با اقتباس از تحقیقات روایی خود در مورد دانش والدین، داستان های یکی از شرکت کنندگان را به اشتراک می گذارد و آن را باز می کند تا راهی برای ارائه نمای نزدیک از دانش والدینی که پدر ملت های اول در اختیار داشت و در زندگی با فرزندانش و آموزش آنها استفاده می کرد، ارائه دهد. سپس دوازده معلم و والدین تجربیات فردی و زمینه‌ای خود را که در کاوش‌ها و استفاده از دانش والدین غوطه‌ور شده است، مطرح می‌کنند و به این پرسش‌ها توجه می‌کنند که چگونه آنچه والدین می‌دانند می‌تواند تجارب مدرسه را برای کودکان افزایش دهد؟ چگونه دانش والدین، که در کنار دانش معلمان استفاده می شود، می تواند تصمیمات اتخاذ شده در مدارس را تعیین کند و برنامه ریزی درسی و نتایج را برای کودکان افزایش دهد؟ این کتاب با استفاده از استعاره نقشه‌ها... نقشه‌سازی... زندگی به‌عنوان نقشه‌ساز، گزارشی داستانی از شیوه‌های جدیدی است که در آن والدین و معلمان درگیر قادر ساختن دانش والدین برای هدایت کارشان با کودکان هستند. این یک گزارش صادقانه و آسیب پذیر از سفر آنها است. نویسندگان در مورد پیچیدگی‌ها و موفقیت‌های کارشان و تأثیرات ناشی از آن بر کودکان، والدین و معلمان معما می‌کنند. این کتاب دعوتی است از مربیان و والدین به این که چگونه در کنار یکدیگر با استفاده از دانش معلم و والدین به نفع یادگیری و رفاه کودکان راه بروند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

While teacher knowledge is well-researched and conceptualized, parent knowledge remains largely unstudied. In response, this book details Pushor’s conceptualization of parent knowledge, the unique knowledge that arises from the lived experiences of being a parent, knowledge that is relational, bodied and embodied, intuitive, intimate, and uncertain. Drawing from her narrative inquiry into parent knowledge, Pushor shares and unpacks the stories of one participant as a way to provide a close up view of the parent knowledge a First Nations father held and used in living with and educating his children. Twelve teachers and parents then put forward their individual and contextual experiences immersed in explorations and use of parent knowledge, attending to the questions, How can what parents know enhance schooling experiences for children? How can parent knowledge, used alongside teacher knowledge, inform decisions made in schools and enhance curricular programming and outcomes for children? Using the metaphor of maps ... of mapmaking ... of living as mapmakers, this book is a storied account of the new practices in which parents and teachers engaged to enable parent knowledge to guide their work with children. It is an honest and vulnerable account of their journeys. The authors puzzle over the complexities and the successes of their work and the resulting impact on children, parents, and teachers. This book is an invitation to educators and parents to consider how to walk alongside one another, using both teacher and parent knowledge, for the benefit of children’s learning and wellbeing.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xv
Front Matter....Pages 1-5
Conceptualizing Parent Knowledge....Pages 7-20
Mapping Parent Knowledge....Pages 21-41
From Educator to Mother....Pages 43-49
If Only You Knew My Child the Way I Do....Pages 51-64
Big Dog or Little Dog....Pages 65-74
Front Matter....Pages 75-78
Beginning a Journey Together....Pages 79-87
The Family-School Storytelling Connection....Pages 89-103
Connections With All Families....Pages 105-113
Walking Alongside Parents....Pages 115-126
Front Matter....Pages 129-131
“It takes a Village to Raise a Child”....Pages 133-140
Wicihitowin....Pages 141-150
Front Matter....Pages 151-154
Looking Inward, Looking Outward....Pages 155-167
New Canadian Parents as Guest Hosts on School Landscapes....Pages 169-179
Creating a Circular Map....Pages 181-194
Front Matter....Pages 195-197
A Change of Consciousness....Pages 199-209
The Map Changes, The Mapmaker Changes....Pages 211-225
Back Matter....Pages 227-231




نظرات کاربران