دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Lutz-Christian Wolff. Jenny Chan (auth.)
سری: SpringerBriefs in Law
ISBN (شابک) : 9789811004780, 9789811004797
ناشر: Springer Singapore
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 145
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب کلاسهای واگرد برای آموزش حقوقی: مبانی حقوق، فناوری آموزشی، تدریس و تربیت معلم
در صورت تبدیل فایل کتاب Flipped Classrooms for Legal Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کلاسهای واگرد برای آموزش حقوقی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب به طور جامع در مورد استفاده از کلاسهای درس معکوس در زمینه آموزش حقوقی بحث میکند. مدل کلاس درس معکوس نشان می دهد که ماژول های سخنرانی به صورت آنلاین ارائه می شوند تا زمان بیشتری برای تعامل در کلاس فراهم شود. این کتاب قابلیت آموزشی، هزینهها و سایر مفاهیم مرتبط با منابع، جنبههای فنی و همچنین تولید و توزیع آنلاین کلاسهای درسهای برگردان را تحلیل میکند. این مفهوم کلاس درس معکوس را با روش های سنتی آموزش حقوق مقایسه می کند و مزایا و محدودیت های آن را به تفصیل شرح می دهد. یافتهها از طریق یک مطالعه موردی مورد آزمایش قرار میگیرند که به عنوان مبنایی برای توسعه دستورالعملهای جامع برای اجرای عملی مفهوم عمل میکند. از آنجایی که در سالهای اخیر، کلاسهای برگردان به موضوعی بسیار داغ در سراسر رشتهها تبدیل شده است، این کتاب منبع منحصر به فردی را برای معلمان حقوق، مدیران دانشکده حقوق و همچنین محققان در زمینه آموزش حقوق ارائه میکند. برای هر کسی که علاقه مند به روش شناسی نوآورانه آموزش حقوق است، ضروری است.
This book discusses comprehensively the use of Flipped Classrooms in the context of legal education. The Flipped Classroom model implies that lecture modules are delivered online to provide more time for in-class interactivity. This book analyses the pedagogical viability, costs and other resource-related implications, technical aspects as well as the production and online distribution of Flipped Classrooms. It compares the Flipped Classroom concept with traditional law teaching methods and details its advantages and limitations. The findings are tested by way of a case study which serves as the basis for the development of comprehensive guidelines for the concept’s practical implementation. As Flipped Classrooms have become a very hot topic across disciplines in recent years, this book offers a unique resource for law teachers, law school managers as well as researchers in the field of legal education. It is a must-have for anyone interested in innovative law teaching methodologies.
Front Matter....Pages i-ix
Introduction....Pages 1-7
Defining Flipped Classrooms....Pages 9-13
The Pedagogical Feasibility of Flipped Classrooms....Pages 15-61
How to Develop Flipped Classrooms?....Pages 63-71
Costs....Pages 73-79
Case Study: Flipped Classrooms for ‘The Law of International Business Transactions II’....Pages 81-107
Final Remarks....Pages 109-109
Back Matter....Pages 111-144