دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Emilie Zaslow (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349374861, 9780230101531
ناشر: Palgrave Macmillan US
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 213
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب فمینیسم، شرکت: رسیدن به سن در فرهنگ رسانه قدرت دختران: فمینیسم، مطالعات جنسیتی، مطالعات فرهنگی، ساختار اجتماعی، نابرابری اجتماعی، مطالعات فرهنگی و رسانه ای، عمومی، جامعه شناسی فرهنگ
در صورت تبدیل فایل کتاب Feminism, Inc.: Coming of Age in Girl Power Media Culture به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب فمینیسم، شرکت: رسیدن به سن در فرهنگ رسانه قدرت دختران نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
زاسلو با تکیه بر تحقیقات گسترده با گروهی متنوع از هفتاد دختر نوجوان، گزارشی انتقادی از لحظه قدرت دختران ارائه می دهد که در آن فمینیسم و زنانگی در یک بسته بازار پسند جمع شده اند. زاسلو با تمرکز بر موسیقی پاپ و تلویزیون، به طرز ماهرانهای فرآیندهای مذاکره دختران نوجوان را بررسی میکند، زیرا آنها روایتهای فرهنگی جدید زنانگی قدرت دختر و همچنین شکست آن در ارائه استراتژیهایی برای تغییر واقعی اجتماعی را درک میکنند. این کتاب که به زبانی بسیار در دسترس نوشته شده است، قلمرو جدیدی را ترسیم می کند، زیرا شرحی غنی از روش های درک سبک، تمایلات جنسی، مادری و فمینیسم در فرهنگ رسانه ای قدرت دختران توسط دختران نوجوان ارائه می دهد، و چگونگی تمایلات، تجربیات اجتماعی و تصورات آنها از آینده در رابطه آنها با یک گفتمان قدرت دختر نئولیبرال شکل می گیرد.
Drawing on extensive research with a diverse group of seventy teen girls, Zaslow offers a critical account of the girl power moment in which feminism and femininity are shrink-wrapped together in one market-friendly package. With a focus on pop-music and television, Zaslow skillfully explores the negotiative processes of teen girls as they make sense of girl power's new cultural narratives of femininity as well as its failure to offer strategies for real social change. Written in highly accessible language, this book charts new territory as it offers a rich account of the ways in which teen girls understand style, sexuality, motherhood, and feminism in girl power media culture, and how their desires, social experiences, and imaginings of the future are shaped in their relationship with a neoliberal girl power discourse.
Front Matter....Pages i-x
Introduction A Decade After Spice: Girl Power Media Culture in The New Millennium....Pages 1-11
Growls And Whimpers: The Roots of Girl Power Discourse....Pages 13-32
When Asked to Talk: Qualitative Research With Teen Girls....Pages 33-55
Wanna Get Dirrty? Determining Authentic Sexual Subjectivity....Pages 57-82
The Clothed Body: Girls’ Social and Emotional Experiences of Style....Pages 83-104
“I Don’t Know What I’m Going to Do When It Happens”: Independence, Motherhood, Careers, and Imagining the Future....Pages 105-126
“If Feminism Is Believing That Women Are Humans, Then I Am a Feminist”: Girls Define Feminism and Feminist Practice....Pages 127-155
Conclusion Cultural Discordance: Neoliberal Girl Power Meets Social Reality....Pages 157-161
Back Matter....Pages 163-205