ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Missing Pieces: 7 Ways to Improve Employee Well-Being and Organizational Effectiveness

دانلود کتاب قطعات گمشده: 7 راه برای بهبود رفاه کارکنان و اثربخشی سازمانی

Missing Pieces: 7 Ways to Improve Employee Well-Being and Organizational Effectiveness

مشخصات کتاب

Missing Pieces: 7 Ways to Improve Employee Well-Being and Organizational Effectiveness

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349366514, 9780230240322 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 189 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 482 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب قطعات گمشده: 7 راه برای بهبود رفاه کارکنان و اثربخشی سازمانی: مدیریت منابع انسانی، مدیریت، استراتژی کسب و کار/رهبری، سازمان، اقتصاد رفتاری/تجربی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 23


در صورت تبدیل فایل کتاب Missing Pieces: 7 Ways to Improve Employee Well-Being and Organizational Effectiveness به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قطعات گمشده: 7 راه برای بهبود رفاه کارکنان و اثربخشی سازمانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قطعات گمشده: 7 راه برای بهبود رفاه کارکنان و اثربخشی سازمانی

چرا بیشتر و بیشتر افراد کار آنها را دوست دارند، اما دیگر نمی توانند شرایطی را که تحت آن باید آن را انجام دهند، پشتیبانی کنند؟ چه چیزی مانع ارتقای سلامت شغلی و اثربخشی سازمانی می شود؟ نویسندگان دانش خود را در مورد قطعات گم شده ای که از این پیشرفت ها در محل کار جلوگیری می کنند به اشتراک می گذارند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Why is it that more and more people like their work, but can no longer support the conditions under which they must practice it? What is impeding the improvement of occupational health and organizational effectiveness? The authors share their knowledge of the missing pieces that are preventing these improvements to the workplace.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-x
Introduction....Pages 1-5
Discover the Missing Pieces of Management....Pages 7-18
Recognize Your Employees: A Simple Act....Pages 19-38
Support Your Employees....Pages 39-57
Develop a Culture of Respect....Pages 59-77
Reconcile Work with Personal Life....Pages 79-93
Control the Workload....Pages 95-112
Encourage and Support Autonomy and Participation in Decision Making....Pages 113-135
Clarify Everyone’s Roles....Pages 137-152
Move from Words to Action....Pages 153-168
Back Matter....Pages 169-183




نظرات کاربران