ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Advertising, Subjectivity and the Nineteenth-Century Novel: Dickens, Balzac and the Language of the Walls

دانلود کتاب تبلیغات، ذهنیت و رمان قرن نوزدهم: دیکنز، بالزاک و زبان دیوارها

Advertising, Subjectivity and the Nineteenth-Century Novel: Dickens, Balzac and the Language of the Walls

مشخصات کتاب

Advertising, Subjectivity and the Nineteenth-Century Novel: Dickens, Balzac and the Language of the Walls

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Palgrave Studies in Nineteenth-Century Writing and Culture 
ISBN (شابک) : 9781349283958, 9780230236745 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 225 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تبلیغات، ذهنیت و رمان قرن نوزدهم: دیکنز، بالزاک و زبان دیوارها: ادبیات بریتانیا و ایرلند، تاریخ فرهنگی، تاریخ ادبیات، ادبیات قرن نوزدهم



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Advertising, Subjectivity and the Nineteenth-Century Novel: Dickens, Balzac and the Language of the Walls به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تبلیغات، ذهنیت و رمان قرن نوزدهم: دیکنز، بالزاک و زبان دیوارها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
Introduction....Pages 1-3
The Language of the Walls: Spaces, Practices, Subjectivities....Pages 4-62
Reading the Dickens Advertiser: Merging Paratext and Novel....Pages 63-118
Balzac’s Revolution of Signs: Advertisement as Textual Practice....Pages 119-171
Conclusion....Pages 172-173
Back Matter....Pages 174-214




نظرات کاربران