دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Sara Thornton (auth.)
سری: Palgrave Studies in Nineteenth-Century Writing and Culture
ISBN (شابک) : 9781349283958, 9780230236745
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 225
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 5 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تبلیغات، ذهنیت و رمان قرن نوزدهم: دیکنز، بالزاک و زبان دیوارها: ادبیات بریتانیا و ایرلند، تاریخ فرهنگی، تاریخ ادبیات، ادبیات قرن نوزدهم
در صورت تبدیل فایل کتاب Advertising, Subjectivity and the Nineteenth-Century Novel: Dickens, Balzac and the Language of the Walls به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تبلیغات، ذهنیت و رمان قرن نوزدهم: دیکنز، بالزاک و زبان دیوارها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Front Matter....Pages i-xi
Introduction....Pages 1-3
The Language of the Walls: Spaces, Practices, Subjectivities....Pages 4-62
Reading the Dickens Advertiser: Merging Paratext and Novel....Pages 63-118
Balzac’s Revolution of Signs: Advertisement as Textual Practice....Pages 119-171
Conclusion....Pages 172-173
Back Matter....Pages 174-214