دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: William C. Pamerleau (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349365395, 9780230235465
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 251
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب سینمای اگزیستانسیالیست: تاریخ فیلم، فلسفه، عمومی، مطالعات فیلم و تلویزیون، هنرهای نمایشی، هنر، فلسفه مدرن
در صورت تبدیل فایل کتاب Existentialist Cinema به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب سینمای اگزیستانسیالیست نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب با بررسی رابطه سینما و اگزیستانسیالیسم، از نظر توانایی متقابل آنها در توصیف شرایط انسانی، تحلیل موضوعاتی در فلسفه فیلم را با کاوش مضامین خاص اگزیستانسیالیستی بیان شده در فیلم های فلینی، برگمن و وودی ترکیب می کند. آلن، در میان دیگران.
An exploration of the relationship between cinema and existentialism, in terms of their mutual ability to describe the human condition, this book combines analyses of topics in the philosophy of film with an exploration of specific existentialist themes expressed in the films of Fellini, Bergman and Woody Allen, among others.
Front Matter....Pages i-ix
Introduction....Pages 1-8
Front Matter....Pages 9-9
Existentialism: An Overview of Important Themes and Figures....Pages 11-34
Film as a Tool for Philosophical Investigation....Pages 35-60
Film Realism and Narrative Identity....Pages 61-81
Front Matter....Pages 83-83
Antonioni: Meaninglessness and the Modern World....Pages 85-112
Religiosity in the Films of Ingmar Bergman....Pages 113-137
Rethinking Raskolnikov: Exploring Contemporary Ethical Challenges in the Films of Woody Allen....Pages 138-164
Authenticity in the Films of Federico Fellini....Pages 165-192
The Nietzschean Free Spirit in Dead Poets Society and Harold and Maude ....Pages 193-217
Conclusion....Pages 218-223
Back Matter....Pages 224-244