دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Penny A. Pasque (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349378753, 9780230107755
ناشر: Palgrave Macmillan US
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 231
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب آموزش عالی آمریکا، رهبری و سیاست: مسائل بحرانی و خیر عمومی: مدیریت، سازمان و رهبری، آموزش عالی، شیمی آلی، جامعه شناسی آموزش، سیاست و سیاست آموزشی، فلسفه آموزش و پرورش
در صورت تبدیل فایل کتاب American Higher Education, Leadership, and Policy: Critical Issues and the Public Good به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آموزش عالی آمریکا، رهبری و سیاست: مسائل بحرانی و خیر عمومی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در این نگاه انتقادی به آموزش عالی معاصر، پاسک استدلال میکند که اگر درک کاملتری از دیدگاههای رهبران ارائه نشود، آنگاه دیدگاههای غالب در گفتمان دانشگاهی به تداوم ایدههای کنونی رابطه آموزش عالی با جامعه ادامه خواهند داد.
In this critical look at contemporary higher education, Pasque argues that if a more thorough understanding of leaders' perspectives is not offered, then the dominant perspectives within academic discourse will continue to perpetuate the current ideas of higher education's relationship with society.
Front Matter....Pages i-xvi
Introduction to the Contemporary Context....Pages 1-12
Higher Education for the Public Good: A Typology....Pages 13-49
Research Design....Pages 51-88
Behind Closed Doors: Communication Theories and Conversation Analysis....Pages 89-114
Behind Closed Doors: A Critical Analysis of the Discourse....Pages 115-142
Behind Closed Doors: Women’s Voices of Resistance....Pages 143-166
A Tricuspid Model of Advocacy and Educational Change....Pages 167-184
Conclusion: Critical Issues and the Public Good....Pages 185-192
Back Matter....Pages 193-220