دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Ole Thyssen (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349311378, 9780230250932
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 258
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب اخلاق تجاری و ارزش های سازمانی: تحلیل نظری سیستمی: سازمان، مدیریت، اخلاق تجاری، اقتصاد رفتاری/تجربی، اخلاق تجاری
در صورت تبدیل فایل کتاب Business Ethics and Organizational Values: A Systems-theoretical Analysis به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب اخلاق تجاری و ارزش های سازمانی: تحلیل نظری سیستمی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
ارزشهای سازمانی بسیار موضوعی هستند، زیرا سازمانهای خصوصی و دولتی نه تنها با توجه به محصولات و سودشان، بلکه با توجه به شرایط محصول، شرایط کار، مواد، خطرات، حقوق بشر و مسئولیتهای اجتماعی نیز ارزیابی میشوند. در مواجهه با نوآوری های چشمگیر در جوامع مدرن، ایده های درست و غلط در حال تغییر هستند. هیچ شهود اخلاقی ساده ای قادر به حل معضلات جدید نیست. هیچ قانون ثابتی نمی تواند فرآیندهای یادگیری سازمانی را مدیریت کند. ارزشها دائماً بدون راهحل عینی در حال تضاد هستند. در عوض، ارزشها هویت سازمانها را تعریف میکنند و سازمانها درگیر بحثهای مداوم درباره ارزشها هستند و ارزشهای جدید را به عنوان مقدمات تصمیمگیری خود ادغام میکنند. اخلاق تجاری و ارزش های سازمانی در سه سطح 6 جامعه، سازمان و ارزش ها عمل می کند. ابتدا پویایی جامعه مدرن تحلیل می شود. ثانیاً، سازمانها به عنوان یک سیستم خودساز در نظر گرفته میشوند که دائماً با ذینفعان خود درگیر بحثهای ارزشی هستند. ثالثاً، ارزشها در یک زمینه تجاری قرار میگیرند که ارزشهای متضاد ذینفعان را ارائه میکند و نشان میدهد که چگونه ارزشها سازمانها را نسبت به محیط خود حساس میکنند. یک روش عملی، حسابداری اخلاقی، تشریح شده است که امکان اندازه گیری میزان تحقق ارزش ها را فراهم می کند. همچنین جنبه تاریک ارزش ها تحت عنوان نفاق مطرح می شود. دانشجویان بازرگانی، مدیران در سازمانهای خصوصی و دولتی با دیدگاهی کاملاً جدید از روابط متقابل بین جامعه، سازمانها و ارزشها مواجه خواهند شد.
Organizational values are extremely topical, as private and public organizations are not only evaluated according to their products and profits, but also according to the circumstances of the product 6 labour conditions, materials, risks, human rights and social responsibilities. Faced with dramatic innovations in modern societies, ideas of right and wrong are changing. No simple moral intuition is able to solve new dilemmas. No fixed rules can handle organizational learning processes. Constantly values are clashing with no objective solution. Instead, values are defining the identity of organizations, and organizations are engaged in ongoing discussions of values, integrating new values as premises for their decision making. Business Ethics and€Organizational Values operates on three levels 6 society, organization and values. First, the dynamics of modern society€are analyzed. Secondly, organizations are viewed an autopoietic systems constantly engaged in value debates with its stakeholders. Thirdly, values are placed in a business context presenting conflicting stakeholder values and showing how values make organizations sensitive to their environment. A practical method, Ethical Accounting, is outlined, making it possible to measure the degree of values fulfilment. Also the dark side of values is discussed under the headline of hypocrisy. Business students, managers in private and public organizations will face a wholly new vision of the interrelations between society, organizations and values.
Front Matter....Pages i-xii
Front Matter....Pages 1-1
Functional Subsystems....Pages 3-22
Forms of Compulsion....Pages 23-32
Growth as Inflation of Demands....Pages 33-42
Front Matter....Pages 43-43
What is an Organization?....Pages 45-61
The Four Systems of the Organization....Pages 62-83
Front Matter....Pages 85-85
Values....Pages 87-108
Why Values in Organizations?....Pages 109-130
Changing Values of Work....Pages 131-154
Values and Stakeholders....Pages 155-178
From Values to Morals to Ethics....Pages 179-207
Values and Accounting....Pages 208-229
Beautiful Lies — Values in Practice....Pages 230-242
Back Matter....Pages 243-249