دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Niki Panteli (eds.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349310661, 9780230250888
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 214
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب شبکه های اجتماعی مجازی: سایت های با واسطه ، گسترده و چند نفره: بازاریابی، سازمان، ارتباطات شرکتی/روابط عمومی، مطالعات منطقه ای و فرهنگی، مدیریت
در صورت تبدیل فایل کتاب Virtual Social Networks: Mediated, Massive and Multiplayer Sites به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب شبکه های اجتماعی مجازی: سایت های با واسطه ، گسترده و چند نفره نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
همانطور که تکنولوژی تغییر می کند، کاربردهای آن نیز تغییر کرده است و استفاده ها و تجربیات ما از آنها نیز تغییر کرده است. ظهور فناوریهای جدید فرصتهایی را برای روشهای جدید تعامل، بازی، کار و یادگیری فراهم میکند. در چارچوب هیجان و اضطراب همزمان است که در مورد شبکه های اجتماعی مجازی بحث می کنیم.
As technology changes, so too have its applications and our uses and experiences with them have changed as well. The emergence of new technologies offer opportunities for new ways of interacting, playing, working and learning. It is within the context of simultaneous excitement and anxiety that we discuss Virtual Social Networks.
Front Matter....Pages i-xvii
Virtual Social Networks: A New Dimension for Virtuality Research....Pages 1-17
Learning Virtually or Virtually Distracted? The Impact of Emerging Internet Technologies on Pedagogical Practice....Pages 18-35
VU @ Second Life: A Report on Experiences with the Development of a (Virtual) Community of Learners....Pages 36-51
Patient Preferences for Online Person-Person Support....Pages 52-74
The Social Impact of Online Games: The Case of Germany....Pages 75-97
The Sexi(e)st of All: Avatars, Gender, and Online Games....Pages 98-113
What Users of Virtual Social Networks Value about Social Interaction: The Case of GreyPath....Pages 114-133
Labour’s Second Life: From a Virtual Strike to Union Island....Pages 134-154
Community as Commodity: Social Networking and Transnational Capitalism....Pages 155-174
Virtual Intimacy: Desire and Ideology in Virtual Social Networks....Pages 175-193
Back Matter....Pages 194-196