ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Community Colleges and Their Students: Co-construction and Organizational Identity

دانلود کتاب کالج‌های اجتماعی و دانشجویان آن‌ها: ساخت مشترک و هویت سازمانی

Community Colleges and Their Students: Co-construction and Organizational Identity

مشخصات کتاب

Community Colleges and Their Students: Co-construction and Organizational Identity

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780230101500, 9780230101500 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 248 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کالج‌های اجتماعی و دانشجویان آن‌ها: ساخت مشترک و هویت سازمانی: مدیریت، سازمان و رهبری، جامعه شناسی آموزش و پرورش، جامعه شناسی آموزش و پرورش، آموزش عالی، مطالعات برنامه درسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Community Colleges and Their Students: Co-construction and Organizational Identity به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کالج‌های اجتماعی و دانشجویان آن‌ها: ساخت مشترک و هویت سازمانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کالج‌های اجتماعی و دانشجویان آن‌ها: ساخت مشترک و هویت سازمانی



این کتاب از یک رویکرد اجتماعی-فرهنگی برای مطالعه پویایی‌های سازمانی و تجربیات خودسازی که زندگی دانشگاهی جامعه را شکل می‌دهد، استفاده می‌کند. نویسندگان از مطالعات موردی برای تجزیه و تحلیل هر دو بعد نمادین و شیوه هایی استفاده می کنند که تولید تجربیات آموزشی را در هفت کالج اجتماعی در سراسر ایالات متحده امکان پذیر می کند. و نمایندگی انفرادی این اثر بر اشکال و شرایط تعامل بین پرسنل کالج، دانشجویان و گروه‌های خارجی تأکید دارد که برای پاسخگویی به خواسته‌ها و فرصت‌ها در هر دو زمینه محلی و بزرگ‌تر شرکت‌کنندگان وضع شده‌اند. نویسندگان تلاش های جمعی و فردی پرسنل کالج های اجتماعی را برای ایجاد کالج های اجتماعی دلسوز که از دانشجویان غیرسنتی حمایت می کنند، تصدیق می کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book employs a socio-cultural approach to study the organizational dynamics and experiences of self-formation that shape community college life. The authors use case studies to analyze both the symbolic dimension and practices that enable the production of educational experiences in seven community colleges across the U.S. Levin and Montero-Hernandez explain the construction of organizational identity and student development as a result of the connection between institutional forces and individual agency. This work emphasizes the forms and conditions of interaction among college personnel, students, and external groups that were enacted to respond to the demands and opportunities in both participants local and larger contexts. The authors acknowledge both the collective and individual efforts of community college personnel to create caring community colleges that support nontraditional students.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiii
Introduction....Pages 1-10
Community Colleges Seen from an Organizational-Cultural Perspective: Theoretical and Methodological Considerations....Pages 11-24
The Construction of Educational Experiences: Elements and Dynamics of the Complexity of College Life at Bakersfield College....Pages 25-48
Organizational Culture and Organizational Identity: Constructions of Student Accommodation in Community College of Denver....Pages 49-70
Discourses of Democratization: Students’ Upward Mobility and the University Transfer Approach at Borough of Manhattan Community College....Pages 71-89
Overlooked Differentiation and Student Categorization: The Hybrid Identity and the Climate of Isolation in Wake Technical Community College....Pages 91-112
Strategic Planning and the Struggle to Generate a Responsive College: Differential Effects upon the Development of the Student Body at Harry Truman College in Illinois....Pages 113-133
Organizational Change and Student Accommodation: Edmonds Community College as an Adaptive-Responsive Organization....Pages 135-158
Forging Student Identity: Socialization, Development, and Contextual Tensions in Community Colleges....Pages 159-180
Conclusions....Pages 181-199
Back Matter....Pages 201-240




نظرات کاربران