ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Ethics in the Alcohol Industry

دانلود کتاب اخلاق در صنعت الکل

Ethics in the Alcohol Industry

مشخصات کتاب

Ethics in the Alcohol Industry

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349305377, 9780230250581 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 221 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اخلاق در صنعت الکل: بازاریابی، جامعه شناسی کار، مدیریت، اخلاق تجاری، اقتصاد، عمومی، تاریخ اقتصادی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Ethics in the Alcohol Industry به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اخلاق در صنعت الکل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اخلاق در صنعت الکل

نگاهی دقیق به مسئولیت های اخلاقی و اجتماعی صنعت الکل در قرن بیست و یکم. با یک تور توقف سوت از تحولات تاریخی الکل آغاز می شود. سپس قوانین قانونی و داوطلبانه پیرامون صنعت تبلیغات، فرهنگ عامه، گروه های مذهبی، دولت و مقامات محلی را نقد می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A close look at the ethical and social responsibilities of the alcohol industry in the 21st Century. It begins with a whistle stop tour of the historical developments of alcohol. It then critiques the legislative and voluntary codes surrounding the advertising industry, popular culture, religious groups, Government and local authorities.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiii
Introduction....Pages 1-7
History of Alcohol, Values and Legislation....Pages 8-22
Social Responsibilities and the Alcohol Industry....Pages 23-48
Advertising and Marketing Alcohol....Pages 49-77
Ethics and Alcohol....Pages 78-102
Young People, Social Scene and Popular Culture....Pages 103-118
Religion and Alcohol....Pages 119-139
Addiction and Ethics....Pages 140-164
Ethics and Alcohol in the Twenty-first Century....Pages 165-185
Back Matter....Pages 186-207




نظرات کاربران