ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Strategic Thinking in Tactical Times

دانلود کتاب تفکر استراتژیک در زمان تاکتیکی

Strategic Thinking in Tactical Times

مشخصات کتاب

Strategic Thinking in Tactical Times

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Corporations in the Global Economy 
ISBN (شابک) : 9781349517084, 9780230006089 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 187 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 831 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تفکر استراتژیک در زمان تاکتیکی: استراتژی کسب و کار/رهبری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Strategic Thinking in Tactical Times به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تفکر استراتژیک در زمان تاکتیکی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تفکر استراتژیک در زمان تاکتیکی

پیش‌فرض این کتاب ارائه بینشی به روش‌های جدیدی است که از طریق آن شرکت‌ها استراتژی‌ها را ایجاد و اجرا می‌کنند. این نتیجه یک کارگاه فشرده 24 ساعته است که بیش از بیست متخصص استراتژی از صنایع مختلف را گرد هم آورده است. از آنها خواسته شد که این گزاره را در نظر بگیرند که استراتژی از محصول گروه نخبه ای از افراد درون شرکت به فرآیندی که تفکر استراتژیک را از تمام سطوح شرکت تجمیع می کند، تغییر می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The premise of the book is to provide insight into new ways through which corporations create and execute strategies. It is the result of a 24-hour intensive workshop that brought together over twenty strategy practitioners from multiple industries. They were asked to consider the proposition that strategy is shifting from a product of an élite group of people within the firm to a process that aggregates strategic thinking from all levels of the firm.



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Contents......Page 8
List of Figures......Page 9
Acknowledgements......Page 10
Preface......Page 12
Notes on Contributors......Page 18
1 Introduction......Page 30
2 The Strategic Individual......Page 34
3 Developing the Strategic Corporate Competency......Page 77
4 Moving the Strategic Agenda into Actionable Initiatives......Page 122
5 Conclusion......Page 170
A Note on the Strategic Planning Society......Page 178
Notes......Page 179
Bibliography......Page 184
Index......Page 187




نظرات کاربران