دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Joseph DiVanna. François Austin (eds.)
سری: Corporations in the Global Economy
ISBN (شابک) : 9781349517084, 9780230006089
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2004
تعداد صفحات: 187
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 831 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تفکر استراتژیک در زمان تاکتیکی: استراتژی کسب و کار/رهبری
در صورت تبدیل فایل کتاب Strategic Thinking in Tactical Times به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تفکر استراتژیک در زمان تاکتیکی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
پیشفرض این کتاب ارائه بینشی به روشهای جدیدی است که از طریق آن شرکتها استراتژیها را ایجاد و اجرا میکنند. این نتیجه یک کارگاه فشرده 24 ساعته است که بیش از بیست متخصص استراتژی از صنایع مختلف را گرد هم آورده است. از آنها خواسته شد که این گزاره را در نظر بگیرند که استراتژی از محصول گروه نخبه ای از افراد درون شرکت به فرآیندی که تفکر استراتژیک را از تمام سطوح شرکت تجمیع می کند، تغییر می کند.
The premise of the book is to provide insight into new ways through which corporations create and execute strategies. It is the result of a 24-hour intensive workshop that brought together over twenty strategy practitioners from multiple industries. They were asked to consider the proposition that strategy is shifting from a product of an élite group of people within the firm to a process that aggregates strategic thinking from all levels of the firm.
Cover......Page 1
Contents......Page 8
List of Figures......Page 9
Acknowledgements......Page 10
Preface......Page 12
Notes on Contributors......Page 18
1 Introduction......Page 30
2 The Strategic Individual......Page 34
3 Developing the Strategic Corporate Competency......Page 77
4 Moving the Strategic Agenda into Actionable Initiatives......Page 122
5 Conclusion......Page 170
A Note on the Strategic Planning Society......Page 178
Notes......Page 179
Bibliography......Page 184
Index......Page 187