ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Business Driven Action Learning: Global Best Practices

دانلود کتاب یادگیری اقدام مبتنی بر کسب و کار: بهترین شیوه های جهانی

Business Driven Action Learning: Global Best Practices

مشخصات کتاب

Business Driven Action Learning: Global Best Practices

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349412716, 9780230285866 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 278 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 33 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Business Driven Action Learning: Global Best Practices به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یادگیری اقدام مبتنی بر کسب و کار: بهترین شیوه های جهانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یادگیری اقدام مبتنی بر کسب و کار: بهترین شیوه های جهانی

بسیاری از شرکت های جهانی بر توسعه استراتژیک اجرایی در یک محیط رقابتی متمرکز شده اند. اغلب این منجر به مدل‌های نظری پیچیده‌ای می‌شود که کاربرد یا تأثیر عملی کمی داشته یا هیچ تأثیری نداشته‌اند. شرکت های پیشرو در سراسر جهان بهترین شیوه را در این زمینه ایجاد کرده اند. این کتاب نشان می دهد که چگونه یادگیری عملی می تواند منجر به اجرای موثر و موفقیت آمیز توسعه اجرایی استراتژیک شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Many global companies have been focused upon strategic executive development within a competitive environment. Often this has resulted in complex theoretical models which have had little or no practical application or impact. Leading-edge companies worldwide have established best practice in this area. This book shows how action learning can result in the effective and successful implementation of strategic executive development.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvii
Front Matter....Pages 1-1
DaimlerChrysler: Global Leadership Development Using Action-Oriented and Distance Learning Approaches....Pages 3-13
Dow:Sustaining Change and Accelerating Growth through Business-Focused Learning....Pages 14-28
DuPont: Business Driven Action Learning to Shift Company Direction....Pages 29-41
General Electric’s Executive Action Learning Programmes....Pages 42-54
Heineken, Shell et al: Twenty Years of Consortium Action Learning – The BOSNO Programme....Pages 55-64
Hoffman La Roche and Boehringer Mannheim – Mission Impossible?: Management Development During a Takeover....Pages 65-75
IBM: Using Business-Driven Action Learning in a Turnaround....Pages 76-90
Johnson & Johnson: Executive Development and Strategic Business Solutions through Action Learning....Pages 91-103
Motorola: Combining Business Projects with Learning Projects....Pages 104-114
Action Learning at Philips Electronics: from Training to Transformation....Pages 115-133
Scancem: ‘What Did We Earn and Learn’? Emerging Markets and Business Driven Action Learning....Pages 134-139
Siemens Management Learning: A Highly Integrated Model to Align Learning Processes with Business Needs....Pages 140-151
Volkswagen: Action Learning and the Development of High Potentials....Pages 152-165
Front Matter....Pages 167-167
Strategic Management by Project Group: Lessons Learned....Pages 169-178
GE Executive Programmes: Checklist and Tools for Action Learning Teams....Pages 179-190
Facilitating Leadership Through High Performance Teamwork Leadership....Pages 191-199
Executive Team Facilitation: Some Observations....Pages 200-205
Organizing the External Business Perspective: The Role of the Country Coordinator in Action Learning Programmes....Pages 206-226
‘Learning the Hard Way’: Creating an Executive Development Opportunity for Learning and Reflection....Pages 227-239
Back Matter....Pages 241-264




نظرات کاربران