دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: M. S. S. El Namaki (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349354023, 9780230288652
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2008
تعداد صفحات: 195
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 16 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب استراتژی و کارآفرینی در کشورهای عربی: است
در صورت تبدیل فایل کتاب Strategy and Entrepreneurship in Arab Countries به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب استراتژی و کارآفرینی در کشورهای عربی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب تجزیه و تحلیل کاملی از تدوین استراتژی در سطح کشور و شرکت در کشورها و شرکت های عربی ارائه می دهد. همچنین به موضوع ابتکار کارآفرینی در کشورهای عربی می پردازد و عملکرد واقعی کارآفرینی را مطرح می کند. نقش بازارهای مالی، به ویژه سرمایه گذاری خطرپذیر و سهام خصوصی مورد بررسی قرار می گیرد.
The book provides a thorough analysis of strategy formulation at country and company level in Arab countries and corporations. It also deals with the issue of entrepreneurial initiative in Arab countries and issues actual practice of entrepreneurship. Role of the financial markets, especially venture capital and private equity are examined.
Front Matter....Pages i-xiii
Front Matter....Pages 1-1
A Conceptual and Operational Framework for Business Strategy....Pages 3-30
Country Strategic Thinking....Pages 31-58
Corporate Strategic Thinking....Pages 59-82
Strategic Behavior....Pages 83-95
Front Matter....Pages 97-97
Conceptual and Operational Framework for Entrepreneurship....Pages 99-116
Personality of the Arab Entrepreneur....Pages 117-137
Capital and Finance....Pages 138-154
Strategic Behavior....Pages 155-170
Back Matter....Pages 171-182