ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب International Marketing in the Network Economy: A Knowledge-Based Approach

دانلود کتاب بازاریابی بین المللی در اقتصاد شبکه ای: رویکردی مبتنی بر دانش

International Marketing in the Network Economy: A Knowledge-Based Approach

مشخصات کتاب

International Marketing in the Network Economy: A Knowledge-Based Approach

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349354085, 9780230288362 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 275 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 20 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی بین المللی در اقتصاد شبکه ای: رویکردی مبتنی بر دانش: بازاریابی، کدگذاری و نظریه اطلاعات، تجارت بین‌الملل



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب International Marketing in the Network Economy: A Knowledge-Based Approach به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی بین المللی در اقتصاد شبکه ای: رویکردی مبتنی بر دانش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی بین المللی در اقتصاد شبکه ای: رویکردی مبتنی بر دانش

توانایی شرکت‌های چند ملیتی برای ایجاد، انتقال و ترکیب دانش از مکان‌های مختلف، عامل مهمی در موفقیت شرکت است. این کتاب از نمونه‌هایی از شرکت‌های مبتنی بر دانش - مشاوره و ادغام هیولت پاکارد، زیمنس، مزدا و ماکاوا - استفاده می‌کند تا نشان دهد که بازاریابی مبتنی بر دانش کلید مزیت رقابتی پایدار است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The capability of MNCs to create, transfer and combine knowledge from different locations is an important determinant of corporate success. This book uses examples of knowledge-based firms - Hewlett-Packard Consulting & Integration, Siemens, Mazda, and Maekawa - to show that knowledge-based marketing is key to a sustainable competitive advantage.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xx
Introduction....Pages 1-4
Aims of the Book and Research Questions....Pages 5-8
Theoretical Framework: the Knowledge-based View of the Firm....Pages 9-43
Knowledge-based Management and Organizational Learning in Marketing....Pages 44-125
Case Studies....Pages 126-165
Knowledge-based Marketing: Results and Conclusion....Pages 166-195
Afterword: Knowledge-based Marketing, So What?....Pages 196-198
Back Matter....Pages 199-254




نظرات کاربران