ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب When Business Meets Culture: Ideas and Experiences for Mutual Profit

دانلود کتاب وقتی تجارت با فرهنگ ملاقات می کند: ایده ها و تجربیات برای سود متقابل

When Business Meets Culture: Ideas and Experiences for Mutual Profit

مشخصات کتاب

When Business Meets Culture: Ideas and Experiences for Mutual Profit

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349327331, 9780230295117 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 299 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب وقتی تجارت با فرهنگ ملاقات می کند: ایده ها و تجربیات برای سود متقابل: سازمان، استراتژی کسب و کار/رهبری، مدیریت، صنایع، اقتصاد رفتاری/تجربی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب When Business Meets Culture: Ideas and Experiences for Mutual Profit به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب وقتی تجارت با فرهنگ ملاقات می کند: ایده ها و تجربیات برای سود متقابل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Introduction: A Business Point of View....Pages 1-9
Front Matter....Pages 11-11
The Solomon R. Guggenheim Foundation....Pages 13-26
Marketing the Arts....Pages 27-46
Front Matter....Pages 47-47
Museo Nacional del Prado....Pages 49-62
Designing a Strategy....Pages 63-82
Gran Teatre del Liceu: Rising from the Ashes....Pages 83-101
The Financial Function in Cultural Institutions....Pages 102-110
Front Matter....Pages 111-111
Tate: Reinventing Operations to Become a Different Type of Company....Pages 113-128
Reinventing Operations....Pages 129-143
The Musée de La Cassette....Pages 144-150
Javier López-Gil Antoñanzas: Art Lover....Pages 151-162
A Practical Approach to the Design of Visit Systems: Application to the Musée de La Cassette....Pages 163-181
The ‘la Caixa’ Foundation: Art exhibitions....Pages 182-190
A Service Perspective of Cultural Entities and Their Customers....Pages 191-211
Front Matter....Pages 213-213
Jesús López Cobos: Managing Artists....Pages 215-225
Valentín Fuster: Manager and Researcher....Pages 226-233
Managing Talent....Pages 234-243
Fundación del Teatro Lírico: Teatro Real....Pages 244-259
Insights from the World of Culture....Pages 260-272
Fifteen Challenges for the Cultural Sector....Pages 273-278
Back Matter....Pages 279-290




نظرات کاربران