ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب City Branding: Theory and Cases

دانلود کتاب برندسازی شهر: نظریه و موارد

City Branding: Theory and Cases

مشخصات کتاب

City Branding: Theory and Cases

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349317585, 9780230294790 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 267 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب برندسازی شهر: نظریه و موارد: استراتژی کسب و کار/رهبری، بازاریابی، مدیریت گردشگری، تجارت بین‌الملل، علوم منطقه‌ای/فضایی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب City Branding: Theory and Cases به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برندسازی شهر: نظریه و موارد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xxix
Front Matter....Pages 1-1
Introduction to the Theory of City Branding....Pages 3-7
Branding the City as an Attractive Place to Live....Pages 8-14
City Branding and Inward Investment....Pages 15-26
City Branding and the Tourist Gaze....Pages 27-35
City Brand Partnerships....Pages 36-44
City Branding and Stakeholder Engagement....Pages 45-53
Paradoxes of City Branding and Societal Changes....Pages 54-61
City Branding through Food Culture....Pages 62-69
City Branding through New Green Spaces....Pages 70-81
Online City Branding....Pages 82-90
Front Matter....Pages 91-91
Introduction to the Practice of City Branding....Pages 93-98
The City Branding of Accra....Pages 99-105
The City Branding of Ahmedabad....Pages 106-111
Athens City Branding and the 2004 Olympic Games....Pages 112-117
The City Branding of Barcelona: A Success Story....Pages 118-123
Branding Budapest....Pages 124-130
Chongqing’s City Branding....Pages 131-137
Edinburgh....Pages 138-149
The Hague, International City of Peace and Justice....Pages 150-156
Brand Hong Kong....Pages 157-161
Front Matter....Pages 91-91
Kuala Lumpur: Searching for the Right Brand....Pages 162-168
Branding Lisbon — Defining the Scope of the City Brand....Pages 169-174
Montevideo City Branding....Pages 175-178
Branding New York City — The Saga of ‘I Love New York’....Pages 179-183
Paris as a Brand....Pages 184-189
Seoul City Branding....Pages 190-198
The City Branding of Sydney....Pages 199-205
Superflat Tokyo....Pages 206-212
The City Branding of Wollongong....Pages 213-220
Back Matter....Pages 221-239




نظرات کاربران