دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Jonathan Trevor (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349308576, 1041041071
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 241
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب آیا پرداخت می تواند استراتژیک باشد؟: بررسی انتقادی پرداخت استراتژیک در عمل: مدیریت منابع انسانی، استراتژی کسب و کار/رهبری، حسابداری/حسابرسی، مدیریت نوآوری/فناوری، مالی کسب و کار، مدیریت
در صورت تبدیل فایل کتاب Can Pay Be Strategic?: A Critical Exploration of Strategic Pay in Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آیا پرداخت می تواند استراتژیک باشد؟: بررسی انتقادی پرداخت استراتژیک در عمل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
پرداخت یکی از عناصر کلیدی روابط کاری است و اخیراً توسط برخی به عنوان ابزاری برای افزایش عملکرد سازمانی و رقابت پایدار مورد حمایت قرار گرفته است. این کتاب به بررسی واقعیتهای مدیریت پرداخت معاصر در هفت شرکت پیشرو که در سطح جهانی در بخش کالاهای مصرفی در حال حرکت هستند میپردازد.
Pay is a key element of the employment relationship and it has been advocated by some recently as a tool for enhancing organizational performance and sustained competitiveness. This book explores the realities of contemporary pay management in seven leading companies operating globally in the fast moving consumer goods sector.
Front Matter....Pages i-xvii
Introduction....Pages 1-8
Grading Up or Fading Out?....Pages 9-29
EU Enlargement and Inward FDI in Central Europe....Pages 30-46
Globalizing Brands?....Pages 47-67
Luxury Consumption in Emerging Markets....Pages 68-86
The Brewing Industry in CEE....Pages 87-103
Special Economic Zones in Russia....Pages 104-122
The Changing Russian Economy....Pages 123-147
Investing in a Transition Economy....Pages 148-182
Kissing the Frog....Pages 183-213
Celebrity Endorsement in Brand Management in Croatia....Pages 214-224
An Institutional Perspective....Pages 225-255
E-marketing Strategies in Emerging Markets....Pages 256-279
Transformation of the Estonian Banking System....Pages 280-302
Back Matter....Pages 303-317