ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Popular Media and Animals

دانلود کتاب رسانه های محبوب و حیوانات

Popular Media and Animals

مشخصات کتاب

Popular Media and Animals

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: The Palgrave Macmillan Animal Ethics Series 
ISBN (شابک) : 9781349316175, 9780230306240 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 224 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب رسانه های محبوب و حیوانات: اخلاق، فلسفه اخلاق، مطالعات فرهنگی، هنرهای نمایشی، مطالعات رسانه، فلسفه اجتماعی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Popular Media and Animals به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رسانه های محبوب و حیوانات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رسانه های محبوب و حیوانات

جریان اصلی فیلم، تلویزیون، تبلیغات، بازی های ویدیویی و روزنامه ها چگونه با موضوعاتی مانند زنده گیری، شکار، عملکرد حیوانات، کشاورزی، گوشت خوری و کنترل حیوانات درگیر می شوند؟ این کتاب جنبه های اجتماعی، اقتصادی، اخلاقی و فرهنگی روابط بین اشکال رسانه های محبوب و مسائل کلیدی حیوانات را بررسی می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How do mainstream film, television, advertising, videogames and newspapers engage with topics such as vivisection, hunting, animal performance, farming, meat eating and animal control? This book explores social, economic, ethical and cultural aspects of relationships between popular media forms and key animal issues.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
‘Animals Sell Papers’: The Value of Animal Stories....Pages 1-14
Media and Animal Debates: Welfare, Rights, ‘Animal Lovers’ and Terrorists....Pages 15-39
Stars: Animal Performers....Pages 40-63
Wild: Authenticity and Getting Closer to Nature....Pages 64-83
Experimental: The Visibility of Experimental Animals....Pages 84-101
Farmed: Selling Animal Products....Pages 102-123
Hunted: Recreational Killing....Pages 124-144
Monsters: Horrors and Moral Panics....Pages 145-165
Beginning at the End: Re-imagining Our Relations with Animals....Pages 166-177
Back Matter....Pages 178-212




نظرات کاربران