ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب A Deleuzian Approach to Curriculum: Essays on a Pedagogical Life

دانلود کتاب رویکرد دلوزی به برنامه درسی: مقالاتی در مورد زندگی آموزشی

A Deleuzian Approach to Curriculum: Essays on a Pedagogical Life

مشخصات کتاب

A Deleuzian Approach to Curriculum: Essays on a Pedagogical Life

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Education, Psychoanalysis, and Social Transformation 
ISBN (شابک) : 9781349288458, 9780230115286 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 223 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب رویکرد دلوزی به برنامه درسی: مقالاتی در مورد زندگی آموزشی: روانشناسی شخصیت و اجتماعی، مطالعات برنامه درسی، فلسفه تعلیم و تربیت، جامعه شناسی تربیت، آموزش، عمومی، روانشناسی تربیتی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب A Deleuzian Approach to Curriculum: Essays on a Pedagogical Life به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رویکرد دلوزی به برنامه درسی: مقالاتی در مورد زندگی آموزشی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رویکرد دلوزی به برنامه درسی: مقالاتی در مورد زندگی آموزشی

این اثر به بررسی تصویر فقیرانه زندگی می پردازد که توسط میراث تفکر متعالی و بازنمایی پیش فرض شده است که همچنان محدودیت های تفکر درسی را چارچوب بندی می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This work examines the impoverished image of life presupposed by the legacy of transcendent and representational thinking that continues to frame the limits of curricular thought.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
The Conceptual Powers of Currere....Pages 1-13
The Illusion of Transcendence and the Ontology of Immanence....Pages 15-28
Powers of the False and the Problematics of the Simulacrum....Pages 29-42
Becoming-Nomad....Pages 43-61
Becoming-Music: Improvisation and Instrumentalism in Curriculum Theory....Pages 63-76
Uncertain Games....Pages 77-94
I’m Not There: The Cinematic Time-Image, Cultural Curriculum Studies, and the Political Arts of an Untimely Subject....Pages 95-122
Making a Holey Curriculum: Untimeliness, Unhomeliness, and the Schizophrenic Potential of the ANOMAL....Pages 123-161
Strange Contraptions and Queer Machines....Pages 163-187
Back Matter....Pages 189-218




نظرات کاربران