ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Business for the 21st Century: Towards Simplicity and Trust

دانلود کتاب تجارت برای قرن بیست و یکم: به سوی سادگی و اعتماد

Business for the 21st Century: Towards Simplicity and Trust

مشخصات کتاب

Business for the 21st Century: Towards Simplicity and Trust

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349332397, 1411661931 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 208 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تجارت برای قرن بیست و یکم: به سوی سادگی و اعتماد: تجارت بین المللی، سازمان، مدیریت، استراتژی کسب و کار/رهبری، اقتصاد بین الملل، اقتصاد رفتاری/تجربی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Business for the 21st Century: Towards Simplicity and Trust به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تجارت برای قرن بیست و یکم: به سوی سادگی و اعتماد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تجارت برای قرن بیست و یکم: به سوی سادگی و اعتماد

این کتاب با استفاده از 18 مورد جدید نشان می‌دهد که در گذشته شرکت‌ها تا زمانی که نیاز نداشتند، نیروی کار یا مشتریان را مدیریت نمی‌کردند. رقابت شدیدتر آنها را مجبور کرده است تا با استفاده از فرآیندها و سیستم های گزارش دهی بیشتر، کنترل خود را بازیابی کنند. اما نتیجه برعکس بوده است: هر چه بیشتر حکومت کنند، بیشتر کنترل خود را از دست می دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Using 18 new cases this book shows that in the past companies did not manage labour or customers as long as they did not need to. Tougher competition has forced them to recover control using more processes and reporting systems. But the result has been the opposite: the more they rule, the more they lose control.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-vii
Introduction....Pages 1-8
Front Matter....Pages 9-9
We Have Let Work ‘Slip’....Pages 11-39
Silo Organizations and their Unwanted Side-Effects....Pages 40-58
We’ve Let the Customer Get Away....Pages 59-76
Front Matter....Pages 77-77
Sacrificing the Front-line Managers....Pages 79-99
Integration and Processes: A Marriage Made in Hell....Pages 100-115
Trust Destroyed, Trust Rebuilt....Pages 116-137
Front Matter....Pages 139-139
The Difficulty of Changing Endogenous Organizations....Pages 141-165
Simplicity, Trust and Communities of Interest: Can Things Be Done Differently?....Pages 166-192
Back Matter....Pages 193-204




نظرات کاربران