ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Race-Class Relations and Integration in Secondary Education: The Case of Miller High

دانلود کتاب روابط و ادغام طبقاتی نژادی در آموزش متوسطه: پرونده میلر عالی

Race-Class Relations and Integration in Secondary Education: The Case of Miller High

مشخصات کتاب

Race-Class Relations and Integration in Secondary Education: The Case of Miller High

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Secondary Education in a Changing World 
ISBN (شابک) : 9780230114425, 9780230114425 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 233 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب روابط و ادغام طبقاتی نژادی در آموزش متوسطه: پرونده میلر عالی: آموزش عالی، فلسفه آموزش، زمین شناسی ساختاری، نجوم، اخترفیزیک و کیهان شناسی، جامعه شناسی آموزش، سیاست آموزشی و سیاست



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Race-Class Relations and Integration in Secondary Education: The Case of Miller High به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روابط و ادغام طبقاتی نژادی در آموزش متوسطه: پرونده میلر عالی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روابط و ادغام طبقاتی نژادی در آموزش متوسطه: پرونده میلر عالی



ایک تاریخچه یک دبیرستان جامع را از دیدگاه جهانی دانش‌آموزان مختلف بررسی می‌کند و با مسائل نژاد، قومیت، طبقه، جنسیت، ملیت و مذهب مواجه می‌شود. مطالعه موردی او به بررسی تداوم و تفاوت در روابط دانشجویی در طول پنج دهه می پردازد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Eick explores the history of a comprehensive high school from the world views of its assorted student body, confronting issues of race, ethnicity, class, gender, nationality, and religion. Her case study examines the continuities and differences in student relationships over five decades.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xix
Introduction....Pages 1-14
Front Matter....Pages 15-15
Memories of Class, Race, and Gender Divisions: Immediate Pre- and Post-Desegregation Years (1950–1969)....Pages 17-44
Cautiously Negotiating Social Divides: A Conservative Student Body (1950–1969)....Pages 45-57
Front Matter....Pages 59-59
Memories of Interracial Peer-Group Affiliations: Integration Years (1970–1985)....Pages 61-86
Bridging Social Divides Through Peer-Groups: A Socially Tolerant but Politically Inactive Student Body (1970–1985)....Pages 87-99
Front Matter....Pages 101-101
Memories of Segregation by Class, Race, Nationality, and Religion: Destabilizing Years of Shifting Demographics (1986–2000)....Pages 103-131
Oppositional Self-Segregation: A Student Body Sensitized to Discrimination (1986–2000)....Pages 133-145
Conclusion....Pages 147-155
Back Matter....Pages 157-225




نظرات کاربران