ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Sport as a Business: International, Professional and Commercial Aspects

دانلود کتاب ورزش به عنوان یک تجارت: جنبه های بین المللی، حرفه ای و تجاری

Sport as a Business: International, Professional and Commercial Aspects

مشخصات کتاب

Sport as a Business: International, Professional and Commercial Aspects

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349320721, 9780230306639 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 276 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ورزش به عنوان یک تجارت: جنبه های بین المللی، حرفه ای و تجاری: تجارت بین المللی، سازمان، مدیریت، علوم عمومی در ورزش، اقتصاد بین الملل، اقتصاد رفتاری/تجربی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Sport as a Business: International, Professional and Commercial Aspects به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ورزش به عنوان یک تجارت: جنبه های بین المللی، حرفه ای و تجاری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvi
Sport as a Business: Introduction....Pages 1-12
Front Matter....Pages 13-13
‘As American as Mom, Apple Pie and Dutch Soccer?’: The Team Identification of Foreign Ajax FC Supporters....Pages 15-34
Decision-making Styles in Purchasing Sport Products: An International Comparison Between American and Korean College Students....Pages 35-52
Travel Time Elasticities in Recreational Sports: Empirical Findings for the Professionalization in Sports Facility Management....Pages 53-71
Front Matter....Pages 73-73
Perceptions of the Impacts of Major Commercial Sport Events....Pages 75-98
Gender, Race and Nationality: An Examination of Print Media Coverage of the 2006 Winter Olympics....Pages 99-114
Enhancing Public Sports Facilities: A Representation of the Global Value....Pages 115-134
Front Matter....Pages 135-135
Sports Organizations, Professionalization and Organizational Conflict: A Review of the Literature....Pages 137-152
International and Professional Dimensions of National Governing Bodies: Insights from the Gaelic Athletic Association....Pages 153-169
The Role of Central Brokers and Their Influence on Effectiveness in an Intentionally Created Sports Professionalization Network....Pages 170-193
Business Ecosystem Co-evolution: The Ultimate Fighting Championships....Pages 194-212
Learning from Failure: Is Major League Soccer Repeating the Mistakes of the North American Soccer League?....Pages 213-227
Learning from Success: Implementing a Professional Football League in Japan....Pages 228-250
Back Matter....Pages 251-263




نظرات کاربران