ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Humanistic Management in Practice

دانلود کتاب مدیریت انسانی در عمل

Humanistic Management in Practice

مشخصات کتاب

Humanistic Management in Practice

ویرایش:  
نویسندگان: , , , ,   
سری: Humanism in Business Series 
ISBN (شابک) : 9781349319510, 9780230306585 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 349 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت انسانی در عمل: مدیریت، اخلاق تجاری، ارتباطات شرکتی/روابط عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 25


در صورت تبدیل فایل کتاب Humanistic Management in Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت انسانی در عمل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvi
Introducing This Book and Humanistic Management....Pages 1-12
ABN AMRO REAL – A New Bank for a New Society....Pages 13-27
AES Corporation – Serving People and Society....Pages 28-41
Humanistic Business via the Integral Enterprise: The Case of Broad Air Conditioning, China....Pages 42-61
bracNet: Bridging the Digital Divide – Covering Bangladesh with Wireless Broadband Access....Pages 62-75
Cascades Inc. (1959–2009): Some Lessons from a Resilient Organization....Pages 76-91
Dialogue-Based Leadership Style As Part of Humanistic Organizational Cultures: The Case of dm in Germany....Pages 92-102
Grameen Danone Foods – A Case of a Social Business Enterprise....Pages 103-118
Entrepreneurship, Humanistic Management and Business Turnaround: The Case of a Small Chinese Private Firm....Pages 119-130
Level Ground Trading Ltd – Fair Trade Coffee As a Front for Social Justice....Pages 131-146
The Best Inputs for Maximizing Your Output: Humanistic Practices at Micromatic Grinding....Pages 147-169
Mondragon: Could Something Like This Be in Our Future?....Pages 170-184
Novo Nordisk – Making a Difference in Diabetes Treatment....Pages 185-203
SEKEM – Humanistic Management in the Egyptian Desert....Pages 204-214
What Is Your Calling? SEMCO’s Invitation to Participatory Management....Pages 215-230
Triple Bottom Line Management at Sonae Sierra....Pages 231-246
Can Business and Humanism Go Together? The Case of the Tata Group with a Focus on Nano Plant....Pages 247-265
TerraCycle – A Business Founded for Societal Benefit Generation....Pages 266-276
Wainwright Bank and Trust Case Study – Humanistic Management in Practice....Pages 277-289
Zipcar Incorporated: Do We Really Need to Own Our Automobiles?....Pages 290-306
Concluding Remarks....Pages 307-324
Back Matter....Pages 325-332




نظرات کاربران