دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Arthur Hindmarch. Mary Simpson (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9780333547311, 1381381391
ناشر: Macmillan Education UK
سال نشر: 1991
تعداد صفحات: 369
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 30 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب حسابداری مالی: یک مقدمه: تاریخچه اقتصادی، حسابداری مالی
در صورت تبدیل فایل کتاب Financial Accounting: An Introduction به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب حسابداری مالی: یک مقدمه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مقدمه ای بر حسابداری مالی که جنبه هایی مانند مفاهیم ارزش و سود، روش های بهای تمام شده و تفسیر صورت های مالی را پوشش می دهد. متن برای پیروی از حسابداری منتشر شده قبلی طراحی شده است: مقدمه.
An introduction to financial accounting covering aspects such as the concepts of value and profit, costing methods and interpretation of financial statements. The text is designed to follow the previously published Accounting: An Introduction.
Front Matter....Pages i-xii
Introduction....Pages 1-17
China’s Retail Sector in Context....Pages 18-31
Transferring Human Resource Practices from the United Kingdom to China....Pages 32-52
Shopfloor Perceptions of Employment Practices at UK-Store in China....Pages 53-82
Transferring Organizational Practices: A Diachronic Perspective from China....Pages 83-106
Transferring Organizational Practices and the Dynamics of Hybridization: Japanese Retail Multinationals in China....Pages 107-140
Multinational Retailers in China: Proliferating ‘McJobs’ or Developing Skills?....Pages 141-172
One Store, Two Employment Systems: Core, Periphery and Flexibility in China’s Retail Sector....Pages 173-195
The Rhetoric of the Consumer and Customer Control in China....Pages 196-219
Concluding Comments....Pages 220-228
Back Matter....Pages 229-257