ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Film and Female Consciousness: Irigaray, Cinema and Thinking Women

دانلود کتاب فیلم و آگاهی زن: ایریگارای، سینما و زنان متفکر

Film and Female Consciousness: Irigaray, Cinema and Thinking Women

مشخصات کتاب

Film and Female Consciousness: Irigaray, Cinema and Thinking Women

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349325016, 9780230308695 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 243 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب فیلم و آگاهی زن: ایریگارای، سینما و زنان متفکر: تاریخچه فیلم، مطالعات جنسیتی، مطالعات فیلم و تلویزیون، فمینیسم، مطالعات رسانه ای، علوم عامه پسند در فلسفه



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Film and Female Consciousness: Irigaray, Cinema and Thinking Women به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فیلم و آگاهی زن: ایریگارای، سینما و زنان متفکر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فیلم و آگاهی زن: ایریگارای، سینما و زنان متفکر

فیلم و آگاهی زن سه فیلم معاصر را تحلیل می‌کند که بازنمایی‌های پیچیده و بدیع از تفکر و فردیت زنان ارائه می‌کنند: در برش (2003)، گمشده در ترجمه (2003) و مورورن کالار (2002). لوسی بولتون این آثار اخیر را با فیلم‌های شناخته شده و تأثیرگذاری مقایسه می‌کند که درمان‌های آشناتری از ذهنیت زنانه ارائه می‌دهند: کلوت (1971)، خارش هفت ساله (1955) و مارنی (1964). در نظر گرفتن هر یک از فیلم‌های قدیمی‌تر و مشهور در کنار آثار اخیر و غیرمتعارف نشان می‌دهد که چگونه تکنیک‌های فیلم‌سازی معاصر و شیوه‌های انتقادی می‌توانند با هم کار کنند تا تصاویری تحریک‌آمیز از آگاهی زنانه روی پرده خلق کنند. رویکرد بولتون نشان می دهد که چگونه رویارویی بین فلسفه لوس ایریگاری و سینما می تواند درک کامل تری از رابطه اساسی بین فیلم و فلسفه به دست دهد. علاوه بر این، این کتاب پیامدهای این رویکرد را برای فیلمسازان و تماشاگران بررسی می‌کند و مدل‌های ایریگارایی از نویسندگی و تماشاگر را پیشنهاد می‌کند که مفهوم سینمای زنان را دوباره تقویت می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Film and Female Consciousness analyses three contemporary films that offer complex and original representations of women's thoughtfulness and individuality: In the Cut (2003), Lost in Translation (2003) and Morvern Callar (2002). Lucy Bolton compares these recent works with well-known and influential films that offer more familiar treatments of female subjectivity: Klute (1971), The Seven Year Itch (1955) and Marnie (1964). Considering each of the older, celebrated films alongside the recent, unconventional works illustrates how contemporary filmmaking techniques and critical practices can work together to create provocative depictions of on-screen female consciousness. Bolton's approach demonstrates how the encounter between the philosophy of Luce Irigaray and cinema can yield a fuller understanding of the fundamental relationship between film and philosophy. Furthermore, the book explores the implications of this approach for filmmakers and spectators, and suggests Irigarayan models of authorship and spectatorship that reinvigorate the notion of women's cinema.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-x
Introduction....Pages 1-7
‘Frozen in Showcases’: Feminist Film Theory and the Abstraction of Woman....Pages 8-28
The Camera as an Irigarayan Speculum....Pages 29-59
In the Cut: Self-Endangerment or Subjective Strength?....Pages 60-94
Lost in Translation: The Potential of Becoming....Pages 95-127
Morvern Callar: In a Sensory Wonderland....Pages 128-166
Architects of Beauty and the Crypts of Our Bodies: Implications for Filmmaking and Spectatorship....Pages 167-201
Concluding Remarks: The Object Is Speaking....Pages 202-205
Back Matter....Pages 206-233




نظرات کاربران