دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Lucy Bolton (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349325016, 9780230308695
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 243
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب فیلم و آگاهی زن: ایریگارای، سینما و زنان متفکر: تاریخچه فیلم، مطالعات جنسیتی، مطالعات فیلم و تلویزیون، فمینیسم، مطالعات رسانه ای، علوم عامه پسند در فلسفه
در صورت تبدیل فایل کتاب Film and Female Consciousness: Irigaray, Cinema and Thinking Women به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب فیلم و آگاهی زن: ایریگارای، سینما و زنان متفکر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
فیلم و آگاهی زن سه فیلم معاصر را تحلیل میکند که بازنماییهای پیچیده و بدیع از تفکر و فردیت زنان ارائه میکنند: در برش (2003)، گمشده در ترجمه (2003) و مورورن کالار (2002). لوسی بولتون این آثار اخیر را با فیلمهای شناخته شده و تأثیرگذاری مقایسه میکند که درمانهای آشناتری از ذهنیت زنانه ارائه میدهند: کلوت (1971)، خارش هفت ساله (1955) و مارنی (1964). در نظر گرفتن هر یک از فیلمهای قدیمیتر و مشهور در کنار آثار اخیر و غیرمتعارف نشان میدهد که چگونه تکنیکهای فیلمسازی معاصر و شیوههای انتقادی میتوانند با هم کار کنند تا تصاویری تحریکآمیز از آگاهی زنانه روی پرده خلق کنند. رویکرد بولتون نشان می دهد که چگونه رویارویی بین فلسفه لوس ایریگاری و سینما می تواند درک کامل تری از رابطه اساسی بین فیلم و فلسفه به دست دهد. علاوه بر این، این کتاب پیامدهای این رویکرد را برای فیلمسازان و تماشاگران بررسی میکند و مدلهای ایریگارایی از نویسندگی و تماشاگر را پیشنهاد میکند که مفهوم سینمای زنان را دوباره تقویت میکند.
Film and Female Consciousness analyses three contemporary films that offer complex and original representations of women's thoughtfulness and individuality: In the Cut (2003), Lost in Translation (2003) and Morvern Callar (2002). Lucy Bolton compares these recent works with well-known and influential films that offer more familiar treatments of female subjectivity: Klute (1971), The Seven Year Itch (1955) and Marnie (1964). Considering each of the older, celebrated films alongside the recent, unconventional works illustrates how contemporary filmmaking techniques and critical practices can work together to create provocative depictions of on-screen female consciousness. Bolton's approach demonstrates how the encounter between the philosophy of Luce Irigaray and cinema can yield a fuller understanding of the fundamental relationship between film and philosophy. Furthermore, the book explores the implications of this approach for filmmakers and spectators, and suggests Irigarayan models of authorship and spectatorship that reinvigorate the notion of women's cinema.
Front Matter....Pages i-x
Introduction....Pages 1-7
‘Frozen in Showcases’: Feminist Film Theory and the Abstraction of Woman....Pages 8-28
The Camera as an Irigarayan Speculum....Pages 29-59
In the Cut: Self-Endangerment or Subjective Strength?....Pages 60-94
Lost in Translation: The Potential of Becoming....Pages 95-127
Morvern Callar: In a Sensory Wonderland....Pages 128-166
Architects of Beauty and the Crypts of Our Bodies: Implications for Filmmaking and Spectatorship....Pages 167-201
Concluding Remarks: The Object Is Speaking....Pages 202-205
Back Matter....Pages 206-233