ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Competitive Strategies: Managing the Present, Imagining the Future

دانلود کتاب استراتژی های رقابتی: مدیریت زمان حال، تصور آینده

Competitive Strategies: Managing the Present, Imagining the Future

مشخصات کتاب

Competitive Strategies: Managing the Present, Imagining the Future

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Bocconi on Management Series 
ISBN (شابک) : 9781349337279, 9780230354586 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: [289] 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Competitive Strategies: Managing the Present, Imagining the Future به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب استراتژی های رقابتی: مدیریت زمان حال، تصور آینده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب استراتژی های رقابتی: مدیریت زمان حال، تصور آینده

این کتاب چارچوب جدیدی را برای مدیریت موثر استراتژی های بازاریابی تهاجمی و تدافعی پیشنهاد می کند. این چالش رقابتی را به عنوان یک سفر دایره ای، یعنی یک توالی بی پایان از سه "فصل" رقابتی، دوباره تفسیر می کند. نویسندگان آنها را بازی های حرکت، تقلید و موقعیت می نامند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book proposes a new framework to effectively manage both offensive and defensive marketing strategies. It reinterprets the competitive challenge as a circular journey, that is, an endless sequence of three competitive "seasons." The authors call them the games of movement, imitation, and position.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvi
The Revolution of the Competitive Games....Pages 1-18
The Movement Game: Breaking Down Orthodoxies....Pages 19-36
The Maneuvers of the Movement Game....Pages 37-98
The Barriers to Change....Pages 99-139
Defense Strategies in the Movement Game....Pages 140-145
The Imitation Game....Pages 146-169
Creating Barriers to Imitation....Pages 170-184
The Position Game....Pages 185-204
Offensive and Defensive Maneuvers in the Position Game....Pages 205-243
The Final Frontier of Value....Pages 244-254
Back Matter....Pages 255-272




نظرات کاربران