ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Counter Strategies in Global Markets

دانلود کتاب استراتژی های مقابله در بازارهای جهانی

Counter Strategies in Global Markets

مشخصات کتاب

Counter Strategies in Global Markets

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349336951, 9780230362956 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 183 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب استراتژی های مقابله در بازارهای جهانی: تجارت بین المللی، بازاریابی، استراتژی کسب و کار/رهبری، مدیریت عملیات، مدیریت نوآوری/فناوری، تحقیقات بازار/هوش رقابتی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Counter Strategies in Global Markets به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب استراتژی های مقابله در بازارهای جهانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب استراتژی های مقابله در بازارهای جهانی

در حال توسعه بازارهای BRIC در حال تغییر مدل های کسب و کار رهبران سنتی فناوری غربی است. استراتژی‌های تجاری کلاسیک دیگر برای شرکت‌هایی که به خارج از کشور حمله می‌کنند در حالی که از بازار خود در داخل دفاع می‌کنند، مناسب نیستند. این کتاب بر اساس موارد واقعی، بهترین استراتژی‌های جدید را برای شرکت‌های غربی در بازارهای B2B مبتنی بر فناوری ارزیابی می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Developing BRIC markets are changing the business models of traditional western technology leaders. Classic business strategies are no longer suitable for companies attacking abroad whilst defending their market at home. Based on real-life cases, the book evaluates the best new strategies for western companies in technology-based B2B markets.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiii
The new competition....Pages 1-21
On war and strategies....Pages 23-46
No-frills technology....Pages 47-88
Complex service solutions....Pages 89-134
Perspectives....Pages 135-159
Back Matter....Pages 161-171




نظرات کاربران