دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Jeanne Sutherland (auth.)
سری: Studies in Russia and East Europe
ISBN (شابک) : 9781349408924, 9997803337
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 1999
تعداد صفحات: 235
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 29 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تحصیل در روسیه جدید: نوآوری و تغییر، 1984-95: خانواده، جامعه شناسی آموزش، جامعه شناسی آموزش، مدیریت، سازمان و رهبری
در صورت تبدیل فایل کتاب Schooling in New Russia: Innovation and Change, 1984-95 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تحصیل در روسیه جدید: نوآوری و تغییر، 1984-95 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب ریشههای تغییر در آموزش عمومی را در سالهای آخر اتحاد جماهیر شوروی و پس از آن در فدراسیون روسیه نشان میدهد. آن چه در دوران پرسترویکا و گلاسنوست و مبارزات برای لیبرالیزاسیون رخ داد که سرانجام در سال 1998 به رسمیت شناخته شد را توصیف می کند. مدارس جایگزین و در نهایت یک بخش خصوصی کوچک. این کتاب همچنین مشکلات بسیاری را که مدارس و معلمان با فروپاشی تقریباً اقتصاد روسیه با آن روبرو هستند، شرح می دهد.
The book traces the origins of change in general education in the last years of the Soviet Union and afterwards in the Russian Federation. It describes what happened during perestroika and glasnost and the struggles for liberalization which were finally given official recognition in 1998. After the anti-Gorbachev coup in 1991, with the disintegration of Soviet and Communist power, decentralization and regionalization developed, together with the emergence of alternative schools and finally a small private sector. The book also describes the many problems faced by schools and teachers with the near collapse of the Russian economy.
Front Matter....Pages i-xviii
State-Civil Society Relations within South Africa....Pages 1-21
The NGK’s Development within Afrikaner Civil Society (1910–33)....Pages 22-46
NGK-State Relations during UP Governance (1934–47)....Pages 47-75
NGK-State Relations during Apartheid’s Early Years(1948–61)....Pages 76-102
NGK-State Relations during Apartheid’s Height (1962–78)....Pages 103-119
NGK-State Relations during Apartheid’s Demise (1979–94)....Pages 120-152
Conclusion....Pages 153-165
Back Matter....Pages 166-211