دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Hillel Goelman, Jayne Pivik, Martin Guhn (eds.) سری: Critical Cultural Studies of Childhood ISBN (شابک) : 9781349289899, 9780230119338 ناشر: Palgrave Macmillan US سال نشر: 2011 تعداد صفحات: 263 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب رویکردهای جدید به رشد اولیه کودک: قوانین، مناسک و واقعیت ها: فلسفه تعلیم و تربیت، روانشناسی تربیتی، کودکی، نوجوانی و جامعه، یادگیری و آموزش، جامعه شناسی تعلیم و تربیت
در صورت تبدیل فایل کتاب New Approaches to Early Child Development: Rules, Rituals, and Realities به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب رویکردهای جدید به رشد اولیه کودک: قوانین، مناسک و واقعیت ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب یافته های یک سفر پنج ساله تحقیقاتی دانشمندان علوم پزشکی و اجتماعی را شرح می دهد. موضوعات مربوط به جنسیت، فقر، وضعیت بومی و عوامل فرهنگی که زندگی کودکان خردسال «معمولی» و «غیر معمولی» و خانوادههایشان در جوامع شهری، روستایی و دورافتاده را چارچوببندی میکنند، مورد توجه و تأکید ویژه قرار دارند.
This book describes the findings of a five-year journey of inquiry of medical and social scientists. Of particular interest and emphasis are issues of gender, poverty, Aboriginal status, and cultural factors that frame the lives of "typical" and "non-typical" young children and their families in urban, rural and remote communities.
Front Matter....Pages i-xx
Introduction to the CHILD Project....Pages 1-15
The Theoretical Framework(s) That Guided the CHILD Project....Pages 17-32
From Theory to Practice: Implementing the CHILD Project....Pages 33-51
What We Learned about Poverty and Vulnerability....Pages 53-67
Lessons from Community-University Partnerships with First Nations....Pages 69-94
What We Learned about Early Identification and Screening....Pages 95-115
Nurturant Environments for Children’s Social, Emotional, and Physical Well-Being....Pages 117-139
What We Learned about Interdisciplinarity....Pages 141-154
Lessons in University-Community Collaboration....Pages 155-177
Graduate Student Experiences in the CHILD Project: The Invaluable Contribution of Interdisciplinary, Collaborative Research to Young Academics and Professionals....Pages 179-199
Conclusions and New Beginnings: What We Have Learned about the Rules, Rituals, and Realities of Interdisciplinary Research....Pages 201-218
Back Matter....Pages 219-253