دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Ian Bailey. Hugh Compston (eds.)
سری: Energy, Climate and the Environment series
ISBN (شابک) : 9781349327591, 1521551561
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2012
تعداد صفحات: 259
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 891 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب احساس گرما: سیاست سیاست آب و هوا در کشورهای در حال صنعتی شدن: پایش/تحلیل محیط زیست، مطالعات توسعه، سازمان بین المللی، سیاست زیست محیطی، سیاست زیست محیطی، جهانی شدن
در صورت تبدیل فایل کتاب Feeling the Heat: The Politics of Climate Policy in Rapidly Industrializing Countries به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب احساس گرما: سیاست سیاست آب و هوا در کشورهای در حال صنعتی شدن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
برای جلوگیری از تغییرات آب و هوایی کنترل نشده، انتشار گازهای گلخانه ای باید توسط انتشارات اصلی خارج از غرب ثروتمند تحت کنترل قرار گیرد. نویسندگان به بررسی موانع سیاسی در کشورهای BRIC و اقداماتی که دولتهای آنها میتوانند برای تقویت سیاستهای اقلیمی بدون متحمل شدن آسیب جدی سیاسی بپردازند، میپردازند.
To avoid uncontrolled climate change, greenhouse gas emissions will have to be brought under control by major emitters outside the affluent West. The authors investigate the political obstacles in BRIC countries and what their governments could do to strengthen climate policies without incurring serious political damage.
Front Matter....Pages i-xiii
Theory and Concept of Sustainability and Sustainable Development....Pages 1-22
Strategic Tools for Achieving Long-Term Sustainability....Pages 23-55
Laying the Foundation: Creating a Sustainable Culture and Shift in Business Paradigms....Pages 57-77
Business Case for Sustainability....Pages 79-99
Sustainable Supply Chain Management....Pages 101-119
Green Marketing: A Future Revolution....Pages 121-132
Sustainability Measurement, Assessment, and Reporting....Pages 133-158
The Finance of Sustainability: New Trends, Opportunities, and Challenges....Pages 159-182
Sustainability Accounting and Reporting....Pages 183-205
Promoting Sustainable Consumption....Pages 207-224
Approaches to Long-Term Global Sustainability Ecological, Carbon, and Water Footprints....Pages 225-255
Back Matter....Pages 257-266