ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Managing Opportunity Development in Business Networks

دانلود کتاب مدیریت توسعه فرصت ها در شبکه های تجاری

Managing Opportunity Development in Business Networks

مشخصات کتاب

Managing Opportunity Development in Business Networks

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349524570, 1461641802 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 355 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 45 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت توسعه فرصت ها در شبکه های تجاری: تجارت بین الملل، اقتصاد بین الملل



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Managing Opportunity Development in Business Networks به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت توسعه فرصت ها در شبکه های تجاری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت توسعه فرصت ها در شبکه های تجاری

فرصت کسب و کار به عنوان نیروی محرکه ای تعریف می شود که کارآفرینی، تغییر و رشد را هم در شرکت های کوچک و متوسط ​​و هم در شرکت های چند ملیتی ایجاد می کند. شبکه های تجاری فرصت ها و مزیت رقابتی را فراهم می کنند اما محدودیت هایی را نیز بر شرکت ها تحمیل می کنند. این حجم، شناسایی فرصت را با شبکه‌های تجاری به منظور بررسی تأثیر این ترکیب بر استراتژی‌های رقابتی شرکت‌ها، مرتبط می‌کند. برای محققان و داوطلبان دکترا که در زمینه کارآفرینی، شبکه‌ها و استراتژی‌ها و مزایای رقابتی کار می‌کنند، مفید خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Business opportunity is defined as the driving force that creates entrepreneurship, change and growth in both SMEs and multinational firms. Business networks provide opportunities and competitive advantage but they also impose constraints on firms. This volume connects opportunity detection with business networks to explore the impact of this combination on the competitive strategies of firms. It will be of use to researchers and PhD candidates working in the field of entrepreneurship, networks, and competitive strategies and advantages.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
Introduction: Opportunity Development in Business Networks....Pages 1-24
Front Matter....Pages 25-25
Opportunities, Relational Embeddedness and Network Structure....Pages 27-48
The Importance of Competition and Cooperation for the Exploration of Innovation Opportunities....Pages 49-66
International Entrepreneurial Culture, International Opportunity Perception and Pattern of International Exploitation: Towards an Integrated Model....Pages 67-90
Subsidiary Business Networks and Opportunity Development in Multinational Enterprises: A Comparison of the Influence of Internal and External Business Networks....Pages 91-109
Value Processes in Industrial Networks: Identifying the Creation and Realisation of Value....Pages 110-124
Front Matter....Pages 125-125
Business Opportunities, Subsidiaries and Interpreneurial Activity....Pages 127-145
International Experience and the Recognition of Business Opportunities in Foreign Markets — A Study of SME’s International Experiences and Choice of Location....Pages 146-163
Opportunities of Being Multinational: A Study of Organizational Rejuvenation, Relationships and Knowledge....Pages 164-179
Learning across the Border? Innovations, Knowledge Sharing, and Business Opportunities in MNCs....Pages 180-201
Network Opportunities and Obstacles in Mergers and Acquisitions: The Role of Resource Embeddedness....Pages 202-218
Reputation as Opportunity and Risk....Pages 219-232
Front Matter....Pages 233-233
The Role of Business Opportunity Mediators in the Entrepreneurial Process....Pages 235-249
Opportunity Development for Ongoing Business Relationships....Pages 250-268
Opportunities and Obstacles in Using IT Systems: Embedding Movex in Edsbyn’s Resource Network....Pages 269-287
Creating New Opportunities from Old Resources through Contextually Determined Information Asymmetries....Pages 288-305
The Emergence and Exploitation of Opportunities in Business Networks....Pages 306-324
Epilogue: Opportunity Development in Business Networks....Pages 325-331
Back Matter....Pages 332-346




نظرات کاربران