دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Charles Butler (eds.)
سری: Teaching the New English
ISBN (شابک) : 9781403944955, 1403944423
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2006
تعداد صفحات: 229
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 6 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب آموزش ادبیات داستانی برای کودکان: نظریه ادبی، ادبیات کودکان
در صورت تبدیل فایل کتاب Teaching Children’s Fiction به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آموزش ادبیات داستانی برای کودکان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب ترکیبی از کار نه معلم و محقق برجسته ادبیات کودکان از اروپا و آمریکای شمالی است. آنها به بررسی رشته ها و دیدگاه های مختلفی می پردازند که به مطالعه ادبیات کودکان کمک کرده اند و پیشنهادات کلاسی کاربردی ارائه می دهند. حاوی یک بخش منابع به روز است.
This book combines the work of nine leading teachers and scholars of children's literature from Europe and North America. They explore the various disciplines and perspectives that have contributed to the study of children's literature, giving practical classroom suggestions. Contains an up-to-date resources section.
Front Matter....Pages i-xiv
Introduction....Pages 1-5
Historical Studies....Pages 6-28
Cultural Studies....Pages 29-59
Genre and Convention....Pages 60-84
Looking in the Mirror: Pedagogy, Theory, and Children’s Literature....Pages 85-105
Word and Picture....Pages 106-151
Children as Readers....Pages 152-171
Children’s Literature at Postgraduate Level in the United Kingdom....Pages 172-180
Children’s Literature at Postgraduate Level in the United States....Pages 181-188
Back Matter....Pages 189-214