دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Ian Chaston (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349350971, 9780230379350
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2012
تعداد صفحات: 321
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب اصلاح بخش عمومی: راه حل های ارزش محور برای محدودیت های مالی: مدیریت، سازمان، صنایع، سیاست اقتصادی، مؤسسات غیرانتفاعی، اقتصاد سیاسی
در صورت تبدیل فایل کتاب Public Sector Reformation: Values-driven Solutions to Fiscal Constraint به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب اصلاح بخش عمومی: راه حل های ارزش محور برای محدودیت های مالی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
کاهش مخارج بخش دولتی به این معناست که رای دهندگان با دوره ای از ریاضت، مالیات های بالاتر و کاهش دسترسی به خدمات بخش عمومی مواجه خواهند شد. فلسفه های غالب مدیریت بخش عمومی دیگر قابل اجرا نیستند. بهینه سازی ارائه خدمات در آینده با منابع کمتر نیازمند اصلاح در تفکر و ارزش های سازمانی است.
Reductions in public sector spending mean voters will face a period of austerity, higher taxes and declining availability of public sector services. Prevailing public sector management philosophies are no longer applicable. To optimise future service provision with fewer resources will demand a reformation in organisational thinking and values.
Front Matter....Pages i-ix
Towards the Inevitable....Pages 1-21
Societal Values and Expectations....Pages 22-43
Politicians....Pages 44-67
The Media....Pages 68-88
Leadership....Pages 89-108
Employees....Pages 109-129
Organisational Values....Pages 130-152
Vision, Mission and Strategy....Pages 153-172
Values Gaps....Pages 173-193
Values Congruency....Pages 194-212
Translating Vision into Strategy....Pages 213-235
Objectives, Plans and Implementation....Pages 236-256
Failure....Pages 257-281
Possible Futures....Pages 282-302
Back Matter....Pages 303-311