دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Michael de Kare-Silver (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9780333802335, 9780230389670
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2000
تعداد صفحات: 304
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 107 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب e-Shock 2000: انقلاب خرید الکترونیکی: استراتژی هایی برای خرده فروشان و تولیدکنندگان: مدیریت، تجارت، علوم کامپیوتر محبوب، تجارت الکترونیک/تجارت الکترونیک
در صورت تبدیل فایل کتاب e-Shock 2000: The electronic shopping revolution: strategies for retailers and manufacturers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب e-Shock 2000: انقلاب خرید الکترونیکی: استراتژی هایی برای خرده فروشان و تولیدکنندگان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
E-Shock تأثیر انقلاب خرید الکترونیکی بر خردهفروشان و تولیدکنندگان عمده و گزینههای استراتژیک موجود برای آینده را تجزیه و تحلیل کرد. این تأثیر گسترده ای بر شرکت ها داشت و یک جدول زمانی و نقشه راه برای بقا ارائه کرد. در این نسخه اصلاحشده و بهروز شده، نویسنده پیشرفتهایی مانند تلویزیون دیجیتال را در نظر میگیرد و مصاحبههایی با برخی از بازیگران پیشرو در خریدهای الکترونیکی، از جمله Dixons، Amazon.com، Microsoft Web TV و British Interactive Broadcasting را شامل میشود.
E-Shock analyzed the impact of the electronic shopping revolution on major retailers and manufacturers and the strategic options available for the future. It had a widespread impact upon companies and provided a timetable and roadmap for survival. In this revised and updated edition, the author takes account of developments such as digital television, and includes interviews with some of the leading players in electronic shopping, including Dixons, Amazon.com, Microsoft Web TV and British Interactive Broadcasting.
Front Matter....Pages i-xii
Introduction....Pages 1-5
Overview: The Key Conclusions....Pages 7-24
Definitions and Consumer Trends....Pages 25-29
Learning from the Pioneers in Electronic Selling....Pages 31-46
Future Growth of Electronic Shopping: Look Out for 2005!....Pages 47-70
The ES Test: How to Tell How Much Your Business is Going to be Affected....Pages 71-87
How Can Retailers Respond?....Pages 89-101
Ten Strategic Options for Retailers....Pages 103-119
The Store of the Future....Pages 121-129
Rapidly Improving Technology Meets Growing Consumer Demand....Pages 131-152
The World is Changing: Assets to Knowledge....Pages 153-159
Structural Difficulties with the Internet will be Overcome....Pages 161-172
How Can Manufacturers Respond?....Pages 173-184
Manufacturers’ Ten Strategic Options....Pages 185-203
The New Marketing Imperatives: Marketing in the Electronic Age....Pages 205-225
Setting the Strategy and Mobilising the Organisation....Pages 227-244
The Next Wave in Electronic Shopping....Pages 245-260
Back Matter....Pages 261-292