دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Carol Atherton (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349523931, 9780230501072
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2005
تعداد صفحات: 226
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تعریف نقد ادبی: بورس تحصیلی، اقتدار و برخورداری از دانش ادبی، 1880-2002: تاریخ ادبیات، نظریه ادبی، ادبیات بریتانیا و ایرلند
در صورت تبدیل فایل کتاب Defining Literary Criticism: Scholarship, Authority and the Possession of Literary Knowledge, 1880–2002 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تعریف نقد ادبی: بورس تحصیلی، اقتدار و برخورداری از دانش ادبی، 1880-2002 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب مهم با تشریح مجادلاتی که رشته دانشگاهی ادبیات انگلیسی را از زمان نهادینه شدن آن در اواخر قرن نوزدهم احاطه کرده است، از طیف وسیعی از منابع آرشیوی استفاده می کند. این کتاب به موضوعاتی میپردازد که برای هویت انگلیسی دانشگاهی مهم هستند - اینکه این موضوع چگونه به وجود آمد، و چه چیزی آن را به یک رشته تخصصی دانش تبدیل میکند - به شیوهای که بسیاری از بحرانهایی را که بر توسعه مطالعات مدرن انگلیسی تأثیر گذاشتهاند، روشن میکند. آترتون همچنین به بحث های معاصر در مورد آموزش نقد ادبی، از جمله بررسی اصلاحات در ادبیات سطح A می پردازد.
Outlining the controversies that have surrounded the academic discipline of English Literature since its institutionalization in the late nineteenth century, this important book draws on a range of archival sources. It addresses issues that are central to the identity of academic English - how the subject came into existence, and what makes it a specialist discipline of knowledge - in a manner that illuminates many of the crises that have affected the development of modern English studies. Atherton also addresses contemporary arguments about the teaching of literary criticism, including an examination of the reforms to A-Level literature.
Front Matter....Pages i-viii
Introduction....Pages 1-8
Front Matter....Pages 9-9
Histories of English: The Critical Background....Pages 11-24
English in the Universities....Pages 25-56
Front Matter....Pages 57-57
Critics and Professors....Pages 59-95
Criticism and the Modernists: Woolf, Murry, Orage....Pages 96-122
Methods and Institutions: Eliot, Richards and Leavis....Pages 123-150
Front Matter....Pages 151-151
Revising English: Theory and Practice....Pages 153-179
Conclusion....Pages 181-182
Back Matter....Pages 183-221