ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Football and Management: Comparisons between Sport and Enterprise

دانلود کتاب فوتبال و مدیریت: مقایسه بین ورزش و شرکت

Football and Management: Comparisons between Sport and Enterprise

مشخصات کتاب

Football and Management: Comparisons between Sport and Enterprise

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349351503, 9780230391185 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 300 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب فوتبال و مدیریت: مقایسه بین ورزش و شرکت: استراتژی کسب و کار / رهبری، تجارت بین المللی، مدیریت، سازمان، اقتصاد، عمومی، صنایع



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Football and Management: Comparisons between Sport and Enterprise به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فوتبال و مدیریت: مقایسه بین ورزش و شرکت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فوتبال و مدیریت: مقایسه بین ورزش و شرکت

خارج از زمین فوتبال چه اتفاقی می افتد؟ این جلد داستان سرایی را با استدلال نظری و مفهومی برای تجزیه و تحلیل بازاریابی، محصول، توسعه محصول و مدیریت، و همچنین (به اصطلاح فوتبال)، جو، مسابقه، تمرین و مدیریت باشگاه ترکیب می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

What happens off the football pitch? This volume mixes storytelling with theoretical and conceptual reasoning to analyse marketing, product, product development and management, as well as (in football terms), the atmosphere, match, training and club management.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiii
Football’s similarities and differences compared with other industries....Pages 1-25
Six propositions as a frame of reference....Pages 26-42
Market — atmosphere on and off the pitch....Pages 43-68
The game is the product....Pages 69-99
Product development and training....Pages 100-129
Management challenges in football....Pages 130-169
Management of four challenges....Pages 170-223
Lessons and messages....Pages 224-250
Back Matter....Pages 251-286




نظرات کاربران