ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mind, Metaphor and Language Teaching

دانلود کتاب ذهن ، استعاره و آموزش زبان

Mind, Metaphor and Language Teaching

مشخصات کتاب

Mind, Metaphor and Language Teaching

دسته بندی: زبانشناسی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1403915857, 9780230503007 
ناشر:  
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 257 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Mind, Metaphor and Language Teaching به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ذهن ، استعاره و آموزش زبان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ذهن ، استعاره و آموزش زبان

درک استعاره سؤالات کلیدی را در مورد رابطه بین زبان و معنا و بین زبان و ذهن ایجاد می کند. این کتاب بررسی می‌کند که چگونه این درک می‌تواند بر تئوری و عمل آموزش زبان تأثیر بگذارد. پس از خلاصه کردن مبانی شناختی استعاره و دیگر اشکال گفتاری، به این می‌پردازد که چگونه این دانش می‌تواند به تمرین کلاس درس کمک کند. در نهایت، مشخص می‌کند که چگونه می‌توانیم از این بینش‌ها برای ارزیابی مجدد تئوری یادگیری زبان به‌گونه‌ای استفاده کنیم که آن را مطابق با ماهیت شناختی زبان تلقی کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Understanding metaphor raises key questions about the relationship between language and meaning, and between language and mind. This book explores how this understanding can impact upon the theory and practice of language teaching. After summarizing the cognitive basis of metaphor and other figures of speech, it looks at how this knowledge can inform classroom practice. Finally, it sets out how we can use these insights to re-appraise language learning theory in a way that treats it as consonant with the cognitive nature of language.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
The Study of Metaphor....Pages 1-27
Using Figurative Language....Pages 28-58
Teaching the Language and Structure of Metaphor....Pages 59-97
Allegory and Analogy: Teaching with Extended Metaphors....Pages 98-119
Teaching Lexis through Metaphor....Pages 120-149
Metaphor and the Teaching of Grammar....Pages 150-179
The Metaphor of Learning....Pages 180-220
Conclusions....Pages 221-228
Back Matter....Pages 229-242




نظرات کاربران