ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Myths about doing business in China

دانلود کتاب افسانه ها در مورد کسب و کار در چین

Myths about doing business in China

مشخصات کتاب

Myths about doing business in China

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349522552, 9780230508866 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 168 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب افسانه ها در مورد کسب و کار در چین: مدیریت، فرهنگ آسیایی، تجارت بین‌الملل، اقتصاد بین‌الملل



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Myths about doing business in China به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب افسانه ها در مورد کسب و کار در چین نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب افسانه ها در مورد کسب و کار در چین

چین به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ابرقدرت اقتصادی است، اما فرهنگ تجاری بسیار متفاوتی دارد که اغلب در خارج از چین به اشتباه درک می شود. این می تواند منجر به خطاهای مالی و استراتژیک پرهزینه شود. این کتاب با افسانه‌های مربوط به چین و رویه تجاری چینی روبرو می‌شود و به خواننده درک روشنی از فرهنگ و نحوه تعامل موفقیت‌آمیز با آن می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

China is rapidly becoming an economic superpower, yet has a very different business culture that is often misunderstood outside of China. This can result in costly financial and strategic errors. This book confronts the myths about China and Chinese business practice and gives the reader a clear understanding of the culture and how to engage with it successfully.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
Introduction....Pages 1-2
One market: 1.3 billion people....Pages 3-9
The Chinese market will grow forever....Pages 11-27
The market is easy....Pages 29-42
China is Westernising....Pages 43-60
Guanxi is a time-consuming sideshow to the real business of business....Pages 61-70
The Chinese are irrationally xenophobic....Pages 71-80
The mask of Fu Manchu: the myth of inscrutability....Pages 81-91
Rules are rules: negotiating in China is like negotiating everywhere else....Pages 93-104
Chinese business people are not trustworthy....Pages 105-120
The Chinese are difficult to manage....Pages 121-133
Afterword....Pages 135-135
Back Matter....Pages 137-162




نظرات کاربران