ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب E-Roadmapping: Digital Strategising for the New Economy

دانلود کتاب نقشه راه الکترونیکی: استراتژی دیجیتال برای اقتصاد جدید

E-Roadmapping: Digital Strategising for the New Economy

مشخصات کتاب

E-Roadmapping: Digital Strategising for the New Economy

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349418589, 9780230508446 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: [208] 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب E-Roadmapping: Digital Strategising for the New Economy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نقشه راه الکترونیکی: استراتژی دیجیتال برای اقتصاد جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نقشه راه الکترونیکی: استراتژی دیجیتال برای اقتصاد جدید

این کتاب نقشه راه الکترونیکی را معرفی می کند - ابزار جدیدی برای مدیران اجرایی و کارآفرینانی که نیاز به استراتژی در اقتصاد جدید دارند. تغییر سریع محیط تجاری و تمرکز جدید بر نوآوری و سرعت اجرا به این معنی است که برای بسیاری از سازمان‌ها مدل‌های قدیمی ارزیابی فضای رقابتی و پیش‌بینی یک استراتژی بلندمدت مرده است. بنابراین، رهبران شرکت چگونه می‌توانند آینده خود را ترسیم کنند و حس جهت‌گیری را برای کسب‌وکار خود حفظ کنند؟ E-Roadmapping راه‌های مقابله با این پیچیدگی را بررسی می‌کند و ابزاری برای تدوین استراتژی با روحیه کارآفرینی ارائه می‌دهد. استفان بورنهایم مدل هایی از "نقشه برداری" چشم انداز کسب و کار، مشخص کردن مناطق رقابت و برنامه ریزی تحول یک سازمان را نشان می دهد. بر اساس تحقیقات گسترده درون شرکتی و مملو از نمونه‌هایی از مدل‌های در حال اجرا، E-Roadmapping نگاهی محرک به انتهای تیز E-Conomy جدید است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book introduces e-Roadmapping - a new tool set for executives and entrepreneurs who need to strategize in the new economy. The rapidly changing commercial environment and new focus on innovation and speed of execution means that for many organisations the old models of assessing the competitive landscape and forecasting a long-term strategy are dead. So how are company leaders to plot their future and maintain a sense of direction for their business? e-Roadmapping examines ways of dealing with this complexity and provides a tool-kit for formulating strategy with an entrepreneurial spirit. Stefan Bornheim demonstrates models of 'mapping' the business landscape, pin-pointing areas of competition and planning an organisation's transformation. Based on extensive in-company research and full of examples of the models in action, e-Roadmapping is a stimulating look at the sharp end of the new e-Conomy.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xv
Introduction....Pages 1-4
Challenges of Change....Pages 5-26
Shift in Competition....Pages 27-41
Strategising in the Digital Economy: e-roadmapping....Pages 42-70
Introduction to the Cases....Pages 71-72
Materialising e-business: From Idea to Realisation....Pages 73-93
getmobile.de: Digital Strategising of a High-growth Internet Start-up....Pages 94-111
GoIndustry.com: Surplus Equipment Online....Pages 112-139
DaimlerChrysler Five Star Market Center:A Roadmap for Small Business e-procurement....Pages 140-154
Siemens: The Transformation into an Application Service Provider....Pages 155-175
The Quest for Total Connectivity....Pages 176-189
Back Matter....Pages 190-192




نظرات کاربران