ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Business in a Virtual World: Exploiting information for competitive advantage

دانلود کتاب کسب و کار در دنیای مجازی: بهره برداری از اطلاعات برای مزیت رقابتی

Business in a Virtual World: Exploiting information for competitive advantage

مشخصات کتاب

Business in a Virtual World: Exploiting information for competitive advantage

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349404988, 9780230509337 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 259 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کسب و کار در دنیای مجازی: بهره برداری از اطلاعات برای مزیت رقابتی: تجارت بین المللی، مدیریت، تحقیقات بازار / هوش رقابتی، فناوری اطلاعات در تجارت



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Business in a Virtual World: Exploiting information for competitive advantage به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کسب و کار در دنیای مجازی: بهره برداری از اطلاعات برای مزیت رقابتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-x
Information and the Virtual Business....Pages 1-10
Front Matter....Pages 11-11
The Technological Foundations....Pages 13-24
The Competitive Advantage of Information....Pages 25-38
The Raw Material of the Future....Pages 39-51
The Law of Increasing Returns....Pages 52-63
Front Matter....Pages 65-65
The Virtual Value Chain....Pages 67-71
The Virtual Research and Development Department....Pages 72-85
Virtual Manufacturing – Exploiting the Virtual in Your Product....Pages 86-98
Virtual Distribution....Pages 99-111
Virtual Marketing: the Economics of Difference....Pages 112-128
Front Matter....Pages 129-129
A New Way of Managing....Pages 131-136
Zero-based Physical Budgeting....Pages 137-148
Electronic Commerce....Pages 149-167
Computer Modelling and Complexity....Pages 168-188
Work–Learn–Share: a Method for Increasing Knowledge....Pages 189-205
Getting the Foundations Right....Pages 206-221
Selling Your Virtual Assets....Pages 222-235
Final Thoughts....Pages 236-240
Back Matter....Pages 241-252




نظرات کاربران